5 Mart 2014 Çarşamba

Benlen İlgilenecesin

Dün pek sevgili kocacığımı aradım telefonunu açmadı. Gün içinde bana dönüş de yapmadı. Bir süredir ihmal edildiğimi hissetmeme rağmen aman üzülmeyelim, gerilmeyelim, tadımız kaçmasın gerek yok cümleleriyle kendimi sakinleştiriyor idim. Ama benimde içimde bir bardak vardı ve artık taşmıştı.

Bunun üstüne akşam üstü tekrar arayıp gayet sakin bir şekilde dile getirdim isteklerimi. İçimdeki "Ayağını denk al ! " cümlelerini vurgulara ekledim. Konuşup konuşup söylediklerini dinleyip kapattım telefonu. Akşam eve geldiğinde gayet güler yüzlü karşıladım kendisini. Tırstı farkındayım. Ama fark etmemiş gibi yaptım.

Bu sabah beni işe kendisi getirdi ve gelmeden önce de kahvaltı etti benimle. Demek ki arada bir uyarı gerekiyormuş. On bin bakımı gelmiş bilememişim :) Bundan sonra asla ihmal etmeyeceğim :)

Hiç yorum yok: