6 Eylül 2012 Perşembe

  Yeni doğan bebeğini görmeye gittiğimizde bu bizim olsun lafımız üzerine Elif benim o dediğinde anladım nasıl bir şey olabileceğini. Bir çocuğu sevmek, bakmak, büyütmekten başka bir şeydi anne olmak.

  Tabi anne olmadan "anne olmanın" ne demek olduğunu anlamak mümkün değil. Daha önce yemediğin bir yemeğin tadını, yanındaki yedi diye biliyorum demek gibi :)
 
  Ama öyle mübarek bir şey ki bu yaradan hissettiriyor bir şekilde. Bunu gerçekten istemeyen var mıdır bilemiyorum. Düşünsenize sadece sizin, sadece size ait, size muhtaç, ufacık, çok sevimli, mis kokulu...
O çocuğun resmini her gördüğümde içimde kuşlar uçuyor. Bir de benim olsa...

  Demişim bir zamanlar. Şu an bile (henüz bebeğimi kucağıma almadığım halde) içimde hareket eden minik parçamı kimseye vermem. Benim o :)

Hiç yorum yok: