24 Ocak 2011 Pazartesi

:@

Bazen erkeklerden tiksiniyorum. Sen kendi işinde gücünde olursun belki varlığından bile haberdar değilsindir. Ama sanki kendisine yeşil ışık yakmışsın gibi çok afedersiniz yavşar.
İlk zamanlar acaba bende mi bir terslik var diye düşünüyordum ama yok anam bende değil sıkıntı. Herifçioğlu içime düşecekti neredeyse adi herif. Bir de biliyorsun sen ben evliyim. Daha da kötüsü sen de evlisin. Adi herif.
Rabbim başa vermesin. Kocalarımızı uzak tutsun böyle huylardan. Bizi de böyle heriflerden.

3 yorum:

Deryamisal dedi ki...

Noluyo ya! Kim o densiz? Bir dahaki sefere sert sert konuş, tekrarlanırsa da direk patrona çık. Sinir oldum!

sacidu dedi ki...

katılıyorum. direkt uyar yapmaya çalıştığınız şeyi yapmayın diye. devam ederse şikayet, hiç acıma. işsiz kalsın da akıllansın biraz.

Veee Bırak Burda dedi ki...

yuhh... nooldu kızz? kim o densiz...