24 Ocak 2011 Pazartesi

Bir süredir kendimle ilgilenmiyorum. Normalde süslüyümdür ben ama bu ara saçlarımı bile taramıyorum :) Ve kendimi çok çirkin buluyorum. Bir süredir kafamda sürekli aynı şey var neden çirkinleştim. Kendimi severim ben normalde güzel bulurum ama artık o kadar güzel gelmiyorum kendime nedense. Aldığım kiloların etkisi olabilir bilemiyorum.
Geçen gün yakın bir arkadaşımın nişanı vardı. Kendinizi iyi hissetmediğinizde insan içine girmeyi istemiyorsunuz. Arkadaşlık görevim olması sebebiyle zorla kendimi süsleyip ayna karşısında güç bela kendimi güzel olduğuma ikna edip gittim nişana.
Ben çevrem tarafından sevilirim okumayıcı. Alışkınım sevgi selinde kalmaya (:P) Uzun süredir görmediğim bir akrabamın beni görür görmez söylediği ilk sözü söylüyorum "Sen evlenmeden önce daha güzeldin evlenince nedense çirkinleştin" !!!!!!!!!!!!
Ben kimseye böyle sözler söylemem. Tamam belki bazı kişiler için düşünebilirim ama söylemem. Annemizden gördüğümüz terbiye bunu gerektirir. Bunu daha önce hiç yaşamamıştım ama birine böyle bir şey söylendiğinde ne kadar incinebileceğini tahmin ederdim. Şimdi biliyorum da.
Çok alınganımdır ben söylediği lafa çok alındım yalan söyleyecek değilim. Etraftan bir aaaa saçmalama nidaları yükseldi yalnız içime oturmuştu bile söylenen sözler. Bütün gece zar zor üzerime giydiğim güven elbisesi caarrrrtttt diye yırtılıverdi. Kendimi çırılçıplak kalmışım gibi hissettim.
Bozuntuya vermedim. Genelde kötü bir laf söylendiğinde bana altta kalmam ama bu sefer hiç bir şey söyleyemedim çünkü sanki aklımdan geçenleri söylemişti. Nişan çok zor geçti. Sanki herkes bana bakıyormuş gibi geldi. Herkes beni eleştiriyormuş gibi.
Akşam eşim beni aldı ve eve geldik. Kendimi oyalamak için iş uydurdum kendime. Sonra dayanamayıp eşime sordum. Ben çirkin miyim diye? Önce dalga geçti benimle ama ciddi olduğumu (ağladığımı görünce) anlayınca tek bir cümle söyledi bende kendisine safça inandım.
"Eğer güzel olmasaydın ben seni alır mıydım?" :P Hafif odun olabilir tamam ama seviyorum kendisini :))) Sonra farkettim önemli olan onun beni nasıl gördüğü. E ondan yana bir sıkıntı olmadığına göre sıkıntı yok demektir :)
Sen sen ol okumayıcı kimseye incinebileceği şeyler söyleme. Gönlünü alacak kimsesi yoksa çok feci şeylere sebep olabilirsin.

2 yorum:

Deryamisal dedi ki...

Bugünkü iki postun da beni sinir etti. Yani bahsettiğin insanlar. Kimseyi takma, sen zaten biliyorsun ne olduğunu, söylememe gerek yok.

Ebrum dedi ki...

Bahsettiğim insanlara sen okudun sinir oldun ben bir daha ki gördüğümde kafa göz dalabilirim. Atlattım şeker geçti yane no problema