3 Ocak 2011 Pazartesi

04.01.2011

İnsanın ailesinden daha çok vakit geçirdiği kişiler vardır. İş arkadaşları gibi. Ailelerden daha çok görülür, hatta belki daha çok şey paylaşılır. Belli bir zaman sonra aileden biri gibi hissedersiniz.
İnsanlarla genelde çok kolay arkadaşlık kurarım ama herkese kendimi açmam. Bundan önce çalıştığım iş yerinde beraber çalıştığım iş arkadaşlarıma çok fazla bağlanmıştım ve ayrılmak zorunda kaldığımda çok üzülmüştüm. Oradan ayrıldığımda karar vermiştim kimseyle yakın ilişki kurmayacaktım.
Yaklaşık bir buçuk sene önce burnu havada eşşşşşşek sıpasının teki burada işe girdi. Benim bulunduğum kata verildi ve bu senin mesai arkadaşın dendi.

Ailemden ayrıldığım (evlilik sebebiyle) zamanlarda abi oldu bana teselli etti. Bazen küçük kardeşim gibi oldu. Çok kavgalar da ettik iş için olsun, yaptığı yanlış seçimler için olsun. Bir kere bile küsmedi bana. Bağırdığında küstüm gönlümü almak için beyaz çikolatalar aldı. :) (bu kilolar nereden geldi sanıyordun).

Kardeşti, buddydi. Sonra çekti gitti. Böyle burada tek başıma içimde müthiş bir üzüntüyle bıraktı gitti beni.

Çok alışmıştım, sanki bir kere daha ayrıldım ailemden, kardeşlerimden. Çok üzgünüm ama biliyorum da onun için hayırlısı buydu. Tembellik yaptığında çemkircek bir buddysi olmayacak yanında ama olsun onun için hayırlısı buydu. Rabbim hep iyilerle karşılaştırsın seni. Tamam kendini beğenmişin tekisin ama iyi birisin. Bana kattığın her şey için teşekkür ederim. Burada geçirdiğim en güzel zamanlar senle geçirdiğim zamanlardı. İyi ki tanıdım seni, iyi ki kardeşim oldun. Allah yolunu açık etsin. Eğer benden kurtulduğunu sanıyorsan aldanıyorsun. Hala gözüm üstünde haberin olsun.

Kendine çok dikkat et. Rabbime emanetsin.....




5 yorum:

Veee Bırak Burda dedi ki...

bazen bi seçim yapmak zorundadır insan. kalyon ayakkabı bana sadece seni kattı buddym:) kardeş abla arkadaş ne dersen artık...:)) sende benden kurtulamazsın haberin ola:)

Derya dedi ki...

Yolun açık olsun kardeşim. Ne güzel arada telefonları açıyordun da selamlaşıyorduk. Neyse, Facebook'ta karşılaştığımızda haberleşiriz artık. Kendine iyi bak, Allah'a emanet ol.

Veee Bırak Burda dedi ki...

Sen de ablacım, yine selamlaşırız ya,buralardayım ben :)) Ya bu yazıyı her okuduğumda gözlerim doluyo ne güzel yazmış buddym benim :))

Ebrum dedi ki...

Çok güzel yazarım ben kendimim diye demiyorum:)

Veee Bırak Burda dedi ki...

Bu kadar tevazu gösterme ama :)))