13 Aralık 2010 Pazartesi

Sinirden Ölür Mü İnsan?

Ben çok titiz sayılmam. Temizimdir ama titiz hiç olmamıştım. Düzen takıntısı evlendikten sonra oldu. Titiz bir kocaya sahibim. Onunla yaşaya yaşaya benimde gözüme batmaya başladı en ufak bir toz zerreciği.

Bir senelik evliyim henüz ama halılarım şimdiden beş sefer yıkandı. Açık renk alalım diye aklıma giren sevgili görümceme buradan sevgiler. Ve halımı kirleten çocuklarına.

Kurutacak yerimin olmaması ve ayaklarımı üşütmeyle azacak olan hastalığım sebebiyle ilk defa halılarımı halı yıkamacıya (adı her ne haltsa) verdim. Vermez olaydım.

Cumartesi günü uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarımı davet ettim evime. İçlerinden birinin doğum günü geçen hafta içi bir gündü. Hazır toplanmışken onu da kutlayacaktık. Temiz olsun istedim halılarım, hata mı ettim.

Çarşamba günü verdim hala getirmediler. Bir de söz aldım en geç cumartesi sabah teslim edeceklerdi.

Cumartesi günü arayıp sordum neden getirmediklerini, dövmediği kaldı bir tek. Akşam getirilecekti bütün gün evde kaldım. Pazar günü sabah getireceklerdi getirmediler. Pazartesi çalışıyorum getiremezsiniz diye not bıraktım.

Az önce aradılar ve halıları getireceklerini haber verdiler. Evde değilim akşam getirebilir misiniz dedim. Benim keyfime göre iş yapamazlarmış!!!

Takdiri sana bırakıyorum Okuyucu. Ne söyleyebilirim. Söylenebilecek bir şey var mıdır? Rica ediyorum biri beni aydınlatsın, Neremde sorun var?

Son olarak halı yıkamacıdaki sevgili abiye sesleniyorum. Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın. Benden bu kadar....


3 yorum:

Derya dedi ki...

Hata sende. Akşam getirebilir misiniz? diye sormayacaktın. 'Ben size ptesi olmaz demedim mi?' diye çıkışacaktın. O kadar geç kaldıkları için ayrıca kalaylayacaktın. Neden? Çünkü bazı insanlar ancak bundan anlıyor!

Hof benim de sinirim bozuldu!

Ebrum dedi ki...

Kalayladım annem cumaretsi günü getirmedikleri zaman karınıza sorun bakalım misafir geleceği gün halıları getirmezseniz nasıl tepki verirmiş siz beni anlamazsınız ona sorun dedim:) Sanırım kızdı:)

oturaklı uçarı dedi ki...

Ebrum kimse işini doğrudürüst yapmıyo. Herkeste bi baştan savmalık. Kendin uğraşma eşine havale et.