6 Aralık 2010 Pazartesi

MİMLENMEDEN MİMLENDİK

Kıskanç biri olduğumu söylememe gerek yok zaten tüm dünyanın bildiği bir şey bu. Biri büyükmisali mimlemiş. Konusu da pek bir ilginç, "Garip Alışkanlıklar" :)
Baktım kimse beni mimlemiyo. Bende okurken biricik Budyme dedim ki hadi bizde senin garip taraflarını yazalım. Sığdırabildiğimizi yazcaz. Çünkü malum kendisinin en belirgin özelliği TEMBELLİK tir o yazamaz.

  • Yumurtanın beyaz tarafını yemezmiş. Çırpılırsa BELKİ. (Hıh bana zeytin yemiyorum diye laf söyleyene de bakın).
  • Evde kimse olmasa bile banyoya girerken muhakkak kapıyı kitlermiş!
  • Söz konusu iş ise erteleyebildiği kadar ertelermiş. (Ben şahidim)
  • Evde bir çok kalem, kitap ve defter olmasına karşın birine bile elini sürmezmiş. (Yeni aldığı kitabın ne zaman biteceğini merak ediyorum. Bekleyelim görelim)
  • Eğer eğlence söz konusuysa, uykusuzluğa günlerce dayanırmış. (Yalnız işe geldiği zamanlar akşama kadar ayılamaz.)
  • Ne zaman kitap okumaya başlasa, uykusu gelip uyurmuş.
  • Dağınık ama asla pis değilmiş.
Başka bir mimlenmeden mimlenmede görüşmek dileğiyle. Si yaa


2 yorum:

Derya dedi ki...

Kendi kendinize eğleiyosunuz bakıyorum. Bundan sonra canınız mim istediğinde bana gelin, ben bişiler uydururum. Zaten bana gelirse (artık göndermiyolar gerçi) ben direk size şutlayıveririm. Canlarım benim. :)

Derya dedi ki...

Bi de, o banyo kapısı şeysi bende de var. :)