14 Aralık 2010 Salı

14.12.2010

03:35
Nedense birden uyandım. Akvaryumun başındayım. Balıklardan biri daha yan yüzmeye başlamış. Neyi yanlış yaptığımızı anlamıyorum. Balıkların öleceği mi vardı yoksa sebebi biz miyiz? Üzgünüm...

09:00
İş yerindeyim. Sıkıldım. Ne yapsak bugün.

11:00
Sanıyorum az önce patronumun uçağı kalktı. Bir hafta yok Amerika yolcusu kalmadı...

12:30
Ne yesek bugün acaba...

14:25
Tavuk şiş yedik. Çok lezzetliydi. Kilo vermek isteyen birinin yiyeceği yemek değil evet ama hiç ekmek yemedim kendimi bunla avutabilirim sanırım...

15:34
How I Met Your Mother S6E11 i izleyeceğim...

16:00
Zoey'nin kocası (Kaptan) gerçekten ürkütücü bir adam. Deniz ayılarının zamanla deniz kızına dönüşebileceğine bende inanıyorum. Mantıklı. Güzel bölümdü. S6E12 hadi bakalım...

16:35
Hamile kalsaydım bunlar kadar delirir miydim acaba? Karnına kulaklığı monte etmesi orjinal bir fikirdi. Çok eğlenceliydi tavsiye ederim.

16:55
Kociş bugün beni almaya gelemiyor. Yeni aldığımız mp5 i test etme fırsatı. (Bardağın dolu tarafı :) )

17:45
Minibüsle yolculuk etmekten nefret ediyorum. Kendi halinde müzik dinleyen, dışarı izleyen, kimseyle alakası olayan bir bayana asılabilen sevgili erkeklerimize sesleniyorum. "İĞRENÇSİNİZ"

18:00
Tv mizi tamir için almaya gelmişler. Zahmet olmuş. Bir hafta tvsiziz bakalım ne kadar huzurlu geçecek.

18:35
Pelinmisal geliyor. Yan yüzen balık da pert. Ne oluyor bunlara anlamıyorum. Balıklardan bir diğerinin de solungaçları zarar görmüş. Yılan balıklarını alıp boğmak istiyorum...

18:45
Akvaryumun suyunun dinlendirilmiş olması yetmezmiş sanırım. İçme suyuyla doldurmaya karar verdik. Bakalım işe yarayacak mı?

20:45
Az önce Ekrem yeni yıkanmış halıma çay döktü. Kriz geçiriyorum sanırım.

21:35
Misafirlerimiz var...

22:00
Eşimin eniştesi kardeşimin şu an çalıştığı yerde eskiden müdür gibi birşeymiş. Bir saattir resmen esir aldı kardeşimi eskiden bahsediyor. Eşim ve ben öle izliyoruz sadece. Çok eğlenceli...

22:30
İnsanın kocasının eski iş yerindeki eski kırıklarından bahsetmesi karısı için nasıl bir durumdur acaba. Allah bildirmesin.

23:00
Kardeşimle vakit geçiremeden gitme vakti geldi. Böyle anlayışsız insanlara sinir oluyorum. Solungacı zarar gören balık yüzemiyor. Akvaryumun dibinde yatıyor öle nefes alıyor ama hareket yok. Üzülüyorum.

14.12.2010

02:45
Yaralı balığımız yüzüyor:)))) Temiz su iyi gelmiş anlaşılan. I'm happy now.






2 yorum:

Derya dedi ki...

Bir: Tavuk şiş ekmeksiz yediğinde kilo aldırmaz ki (canım istedi bende mi alsam?)

İki: Pelin'e söyle merdivenleri sessiz çıksın bir dahakine.

Üç: Bir daha balık alma Ebru.

Ebrum dedi ki...

pilavla yesende mi kilo aldırmaz. Bir daha balık almaya niyetim yok zati mevcudu yaşatma çabası içerisindeyim:)
Pelininnormal hali