14 Aralık 2010 Salı

13.12.2010

16:45

Kitaptan uyarlanmış filmleri sevmiyorum pek. Kitapta ballandıra ballandıra anlatılan anlar filmi çekildiğinde iki dakikaya sığdırılıyor. Tamam anlıyorum harfi harfine çekilemez ancak biraz daha ayrıntılı çekilebileceğine inanıyorum. Harry Potter and Deathly Hallow filmini izledim az önce. Son kitap iki bölümde çekileceği için sevinmiştim yalnız filmi izlediğimde anladım kiboşa sevinmişim...

17:15
Çıkış saati geçince çalıştığın yeri ne kadar seversen sev zaman zor geçiyor. Eşimi bekliyorum...

17:40
Dün Eminönü'nden akvaryum balıkları aldık. Eşimin hepsi ölür bunlara bir şey olmaz dediği 4 balıktan 1 i ölmüş. Yastayım

19:31
Az önce bahsi geçen türden sadece 1,5 tane kaldı. 1i daha öldü. Diğeri yılan balığı tarafından saldırıya uğradığı için can çekişmekte :( ....

19:45
Halılarım geldi :)))) ...

21:18
Yaralı balık ortalıkta gözükmüyor. Yenmiş olması ihtimali çok yüksek. Üzülüyorum...

22:45
Gün sayısı 1, Ölü sayısı 3 :((( .

5 yorum:

Derya dedi ki...

Kalan yılan balığı mı? :)

Ebrum dedi ki...

Yok başkalarıda var ama akvaryumun dibinde yüzen balıklara saldırıyolar. Hafta sonu değiştiricez yılan balıklarını. O zamana kadar diğerleri ölmezse iyi.
Bu arada tvmiz yok cumartesiye kadar gelir inşallah

Derya dedi ki...

Ctesi filmi sende değil bizde izliycez ki. Boşa heves etme. :)

Ebrum dedi ki...

ok than no problema kocam olmicağına göre kısırın dibine vurabilir miyiz pliissss

Derya dedi ki...

Yapcaksan evet :P