28 Aralık 2010 Salı

10:30
Dün akşam arabamızı teslim ettik. Yenisi gelene kadar arabasızız (10 gün). Her ne kadar ilk alındığında beğenmemiş olsam da arabaya çok alışmıştım. Ufacık tefecik minicik duruyodu. En kötüsü de arabayı bırakıp dışarı çıktığımızda yağmur başladı. Arabasız ilk gün sonucu iki tane sucuk olmuş insan kişisi.
Annemgile yemeğe gidicek idik. İstanbul' da vesaitle bir yere gitmenin ne kadar zor olduğunu bildiği halde geç kaldığımız için bize çemkirmeyi kendine hak sayan Deryamisale sevgiler.

11:30
Sakız insanı neden acıktırır. Saat 12yi vurmadan acıkmam normal değil.

12:30
İşler çok yoğun ama içimdeki çalışmama isteği kadar değil. Yine de napıyoruz. Şükrediyoruz. İşi olmayanlarda var. (Pollyannamisal)

13:30
Bugün Budymin doğum günü ama çok afedersin eşşek sıpası ben işten çıkıcam diye tutturdu. Tuhaf bir havaya sahip şirket.Hayırlısı hangisi göremiyorum. Rabbim hayırlısını nasip etsin.
14:30
Patronumuzdan tavuk şiş. so yummy

15:00
Çalışmaya devam. Şöyle frambuazlı koca bir dilim pasta ne güzel olurdu:)

15:30
Yerine Ülker Antep Fıstıklı hiç yoktan iyidir:P


2 yorum:

Derya dedi ki...

Yemeğimle arama girmeyecektin dostum!

Ebrum dedi ki...

Girmedim ki sen ye demedim mi dedim. Sen beklemeyi seçtiysen suç neden benim. HIH