11 Kasım 2010 Perşembe

Mimmmmmm

Okumayıcı Naber;

22 buçuk yıllık hayatımda ilk defa mimlendim (Oturaklı Uçarı'm öpüldün.). Bide sanki çok mühim bir şeymiş gibi heyecanlandım.
Konu; Kitaplığınızın karşısına geçip, gözlerinizi kapayıp, elinize rastgele aldığınız kitabın elli beşinci sayfasındaki herhangi paragrafı yayınlamak.

Karşısına geçip, gözlerimi kapatıp, kitap seçebileceğim bir kütüphanem olmadığından (evet yok ne olmuş), paragrafımı şu an okumakta olduğum, Markus Zusak 'ın Kitap Hırsızı kitabının
elli beşinci sayfasından seçmek istedim.
Yalnız sanırım en talihsiz bloger benim ki; kitabımın elli beşinci sayfası boş :) Ama yine de
mim kurallarına karşı gelmeyip seçtiğim paragrafı yazmak istiyorum.

" "

Bu paragraf beni çok etkiledi :) Bahtsız bedeviliğimi burda da ispatladığıma göre şimdi birini
mimleyebilirim.

Ben tembelliğiyle ün yapmış, Buddy'm olan Bırakmisali mimlemek istiyorum. Hadi bakalım
Bırakefendi söz senin.


MİM KURALLARI

1 Mimlenenler, mimi cevaplamak zorundadırlar, mim bozulamaz.
2 Mimin bozulması teklif dahi edilemez.
3 Mim, yalnızca üç kişiye gönderilebilir.
4 Karşılıklı mimlemeler yasaktır.
5 Mim her blog için sadece bir kez cevaplanabilir.
6 Mim kurallarının ilk altı maddesi değiştirilemez :)






3 yorum:

oturaklı uçarı dedi ki...

ahahahahha sen de öpüldün tatlım. ve fakat o paragraf beni pek derin düşüncelere sevketti. Zira boş bir paragraf olduğu için içini istediğimiz herhangi bir yazıyla doldurabiliriz. Yani hiç bir şey anlatmamakla beraber pek çok şey anlatabilir aslında. Bu sebepten yılın mimloş ödülünü sana verdim bebektom.

Derya dedi ki...

Hayatımı değiştirdi bu alıntı! :P Derhal kitabı okumaya karar verdim. Hatta şu an yanımda, başlanmayı bekliyor. :)

Ebrum dedi ki...

Ödül töreni de düzenlicek miyiz?
Benimde şu an yanımda kitap elli beşinci sayfaya gelmek için sabırsızlanıyorum.