20 Ekim 2010 Çarşamba

Ne dedim sana ben


Eşimin Ekrem adında bir yeğeni var okumayıcı (ÜSTTE:P). Kocamın kopyası sanki. Boşuna dememişler kız halaya erkek dayıya diye. Bazen onunla dışarı çıkıyoruz bana yaşın küçük kaç yaşında evlendin de bunu doğurdun diyorlar. O derece yani.

Müthiş sevimli benim olsa bu kadar sever miydim bilmiyorum.

Geçen gün iş yerinden bir arkadaşım bir akrabasının hacdan getirdiği yüzüklerden birini bana hediye etti. Minicik serçe parmağıma girmiyor bile. Paşama hediye ettim onu. Kendisine bir şey alındığında nasıl seviniyor anlatamam. Müthiş bir heyecanla taktık parmağımıza yüzüğü.

Sürekli gözünün önünde kontrol ediyor acaba hala duruyor mu diye. Dayısına gösterip hava atıyor. "Ebru ablam sana almamış benim. seni sevmicek" diyor. Beni çok fazla kıskanıyor. Dayısı yanıma otursun kıyametleri koparıyor. "Sen git!" diyor dayısına "Benim kocam sen git!":) Diyorlar ki yengen o senin. Yok kocam diyor :)

Her hareketi; yürümesi, oturması, kalkması konuşurken yada kızdığında yüzünün aldığı şekil aynı eşim. Belki de ondan o kadar çok benimsiyorum bilmiyorum. Henüz 2,5 yaşında ve ben neredeyse doğduğundan beri onunlayım.

Annesinin aksine her istediğini yapmam. Bir yaramazlık yaptığında kızarım hatta. Ama o da beni seviyor:) Dün ilk defa bana anne dedi.

Tamam annesi için çok hoş bir duygu olmayacağını biliyorum ama benim için yeni bir şeydi. Tarif edilemez. O an alıp onu içime sokasım geldi resmen.

Sanırım her kadın ne kadar istemiyorum da dese bir bebeği olsun ister. Dün ilk defa benim de bir oğlum olsun dedim. Yaşım anne olmak için küçük kabul ama Rabbimin benim için tayin ettiği zamanda anne olmaya hazırım :)

Paylaşayım dedim:))

7 yorum:

allımorlu dedi ki...

bazı istisnalar oluyor tabi annelik arzusu hissetmeyen tipler:P onlardan biri de benim misal:)
ama isteyene Rabbim istediği zaman versin,elbette güzel şeydir ama ne biliyim heves mi lazım biraz?

Ebrum dedi ki...

Bilmem ben kendimi hiç çocukla aynı cümlede düşünmedim istemezdim zor gelirdi. Ne bilim birden öle hissettim

Derya dedi ki...

Galba yorumumu gönderemedim, zor olcak ama bi daha yazıyorum: yeeeeey! :P

Ebrum dedi ki...

What for

Derya dedi ki...

What do you think? :)

Ebrum dedi ki...

I have no idea

Ebrum dedi ki...

I have no idea