26 Ekim 2010 Salı

25.10.2010

Tam bir yıl oldu ben evleneli ama sanki yaşım iki üç yaş arttı. Bu iyi bir şey aslında evlilikte olgun olmak çok işe yarıyor. Olgunlaştığımı söylemeyecek kadar olgunlaşmamışım ama hala :)

İçimde hala bir çocuk var. Hadi gel saklambaç oynayalım diye çekiştiriyor elimden. Zor zapt ediyorum inan bana okuyucu :) Neyse mevzu bu değil.

Evliliğim bir yaşında şimdi. Yeni alıştım ailemden ayrı kalmaya da eşime de. Ama alıştım sonuçta. Kolay olacağını düşünmemiştim zaten ama bu kadar zorlu olmasını da beklemiyordum açıkçası :)

İyisiyle kötüsüyle bir sene bitti. Rabbım eşimle birlikte nice mutlu, huzurlu, sağlıklı seneler geçirebilmeyi nasip etsin inşallah.

Öyle işte paylaşayım dedim.

4 yorum:

Sakar Hafiyee dedi ki...

Daha nice nice yılları beraber geçirirsiniz inşaallah canım.
Rabb'im mutluluğunuzu arttırsın :)

Derya dedi ki...

Allah ömür boyu huzur ve mutluluk nasip etsin. Alışma süreci bitti, gerisi kolay inşallah :)

allımorlu dedi ki...

daha nice yılları sağlık ve huzurla geçirin ebrumisal..

Ebrum dedi ki...

Teşekkür ederim şekerler Allah razı olsun