28 Ekim 2010 Perşembe

Kındım Seni


Bana fotoğraflarımı gönderme vaadinde bulunup göndermeyen Deryamisale iki çift lafım var.

Hovarda ol dedikte o kadar demedik. Kendine gel pliss. (Bir Çift)

Seni çok pis kınadım. Haberin olsun. (İki Çift)

Bir de şarkı hedaye ediyorum kendisine;

Kendine gel kendine, Dönde bir bak haline, Fotolarımı göndermemişsin!!! Kıl oldum abi....

27 Ekim 2010 Çarşamba

Garfield Buddy

Bir insan Garfield e bu kadar mı benzer :) Tembellik, ifade, huy hepsi aynı. Buddym benim senin için :P








26 Ekim 2010 Salı

25.10.2010

Tam bir yıl oldu ben evleneli ama sanki yaşım iki üç yaş arttı. Bu iyi bir şey aslında evlilikte olgun olmak çok işe yarıyor. Olgunlaştığımı söylemeyecek kadar olgunlaşmamışım ama hala :)

İçimde hala bir çocuk var. Hadi gel saklambaç oynayalım diye çekiştiriyor elimden. Zor zapt ediyorum inan bana okuyucu :) Neyse mevzu bu değil.

Evliliğim bir yaşında şimdi. Yeni alıştım ailemden ayrı kalmaya da eşime de. Ama alıştım sonuçta. Kolay olacağını düşünmemiştim zaten ama bu kadar zorlu olmasını da beklemiyordum açıkçası :)

İyisiyle kötüsüyle bir sene bitti. Rabbım eşimle birlikte nice mutlu, huzurlu, sağlıklı seneler geçirebilmeyi nasip etsin inşallah.

Öyle işte paylaşayım dedim.

20 Ekim 2010 Çarşamba

Ne dedim sana ben


Eşimin Ekrem adında bir yeğeni var okumayıcı (ÜSTTE:P). Kocamın kopyası sanki. Boşuna dememişler kız halaya erkek dayıya diye. Bazen onunla dışarı çıkıyoruz bana yaşın küçük kaç yaşında evlendin de bunu doğurdun diyorlar. O derece yani.

Müthiş sevimli benim olsa bu kadar sever miydim bilmiyorum.

Geçen gün iş yerinden bir arkadaşım bir akrabasının hacdan getirdiği yüzüklerden birini bana hediye etti. Minicik serçe parmağıma girmiyor bile. Paşama hediye ettim onu. Kendisine bir şey alındığında nasıl seviniyor anlatamam. Müthiş bir heyecanla taktık parmağımıza yüzüğü.

Sürekli gözünün önünde kontrol ediyor acaba hala duruyor mu diye. Dayısına gösterip hava atıyor. "Ebru ablam sana almamış benim. seni sevmicek" diyor. Beni çok fazla kıskanıyor. Dayısı yanıma otursun kıyametleri koparıyor. "Sen git!" diyor dayısına "Benim kocam sen git!":) Diyorlar ki yengen o senin. Yok kocam diyor :)

Her hareketi; yürümesi, oturması, kalkması konuşurken yada kızdığında yüzünün aldığı şekil aynı eşim. Belki de ondan o kadar çok benimsiyorum bilmiyorum. Henüz 2,5 yaşında ve ben neredeyse doğduğundan beri onunlayım.

Annesinin aksine her istediğini yapmam. Bir yaramazlık yaptığında kızarım hatta. Ama o da beni seviyor:) Dün ilk defa bana anne dedi.

Tamam annesi için çok hoş bir duygu olmayacağını biliyorum ama benim için yeni bir şeydi. Tarif edilemez. O an alıp onu içime sokasım geldi resmen.

Sanırım her kadın ne kadar istemiyorum da dese bir bebeği olsun ister. Dün ilk defa benim de bir oğlum olsun dedim. Yaşım anne olmak için küçük kabul ama Rabbimin benim için tayin ettiği zamanda anne olmaya hazırım :)

Paylaşayım dedim:))

18 Ekim 2010 Pazartesi

Bazen herkesten her şeyden sıkılıyorum. Sessiz sakin bir adada tek başıma yaşasaydım acaba nasıl olurdu diye düşünüyorum. Sorumluluk yoook bir şey yoook. Bilmem ki mutlu olur muydum.

15 Ekim 2010 Cuma

Alın şu Adem'i hayatımdan

Acaba şu adamı öldürsem kaç yıl yerim diye düşünürken buldunuz mu kendinizi hiç? Az önce gözlerim daldı. Kafamda hikaye yazıyorum.
Çekmiş vurmuşum bu dellendiğim anlardan birinde. Mahkemem olmuş hapse girmişim. Kendime gelmeden önceki son karem de sevgili kocişim hapishanede beni ziyarete gelmiş, merak etme bunu da atlatıcaz diyodu.

Artık korkuyorum kendimden her an elimi Adem e bulayabilirim.

13 Ekim 2010 Çarşamba

Hapi börtdey tu yuuuuuu



Birlikte nice 30 lu yaşlara bebek. 30'un sana huzur,sağlık, bereket, hayırlı (eğer hayırlısı varsa) bir eş ve bebiş getirmesi dileğiylen. Seni Seviyom

9 Ekim 2010 Cumartesi

Ve evet ben de döndüm. Devrik cümlelerimlen buradayım yeniden. Sevinç Çığlıklarını duyabiliyorum okumayıcı. Bende seni özledim.

8 Ekim 2010 Cuma

Buzz Gibi Hava

Bugün abimin nişanı var okumayıcı. Taaaa Adapazarı'nda İstanbul'da kız kalmamış çünkü. Hava buz gibi nişanın olacağı yerin tavanı var ama sadece tavanı var. Dört tarafı açık.

Muhtemelen zatürre olcaz. Pazartesi çalışmıycaz yupppy:)

Hakkını helal et okumayıcı hayırlısıyla çıkarız inşallah bu akşamdan.