15 Haziran 2010 Salı

So Close


Bu ara çok değişik ruh halleri içerisindeyim. Hastalıkla boğuşuyorum bir süredir. Kendimi büyük bir boşluğun içerisinde hissediyorum. Bırak 'ın dediği gibi çatacak yer arıyorum bulamazsam ağlıyorum.

Çekilmez bir insan oldum resmen. Sürekli duygusalım. Ağladım ağlıcam vaziyetteyim. Ama neden bilmiyorum. Şöyle güzel bir film izleyesim var. Misal Enchanted Yaklaşık beş sefer izlemişimdir ama hala izleyesim var.

Fantastik filmleri severim ben. Bayılırım hatta. Bu filmde fantastik ve komedi aslında ama ben bu filmi her izleyişimde ağlıyorum :) Özellikle sonlardaki dans sahnesini defalarca izlerim :)


Sebebini bilmediğim bir şey kaplıyor içimi her izleyişimde. Anormal olan ben miyim yoksa başka bu şekilde hisseden de var mı?


2 yorum:

Derya dedi ki...

Anormal olan sensin balım. O filmi,n neresinde ağladın ki?

Hı hı, duyarsızım :))

Sakar Hafiyee dedi ki...

bu film çok güzeldi ya :)
bak izleyesim geldi şimdi.