15 Haziran 2010 Salı

Benim de saçım var :)

Dedim ki benim ne eksiğim var eminim saçlarım çok daha gürdür, kel değil. El attım bende değiştirdim şablonu. Çok şeker şeyler gördüm kurcalarkene pek bir eğlendim.
İlk deryamisal de gördüm değiştirmiş şeklini şemailini. Pardon görmedim bir bildirge aldım bunla ilgili. Fikrim danışıldı belirttim :P Ben olmasaydım olmazdı o tasarım bi kerem hey gidi hey hıh. :P

Neyse kendisiyle fikir danışıklığı yapınca bende mi acaba dedim ama sonra tembellik etmeye karar verdiydim. Sonra bu sabah sevgili Oturaklı Uçarının bloğundaki şeker şeyleri görünce hadi dedim, bende:)

İlk önce civcikler çekti canım amma ve-lakin kendisilerini (bi rivayete göre) ekranım küçük olduğundan göremediğimden vazcaydım. Ben görebilemedikten sonra ne anlamı var civciklerin dimi ama. Sonra bunda karar kıldım. Canlı canlı insanın bakası geliyor dimi :)

Öyle işte bu ara hiç yazasım da yok zaten. Zar zor çiziktirdim bunu da e hadi bi süre daha idare ediver Saffet öpüyorum seni.

P.S. Sacid devriklerim devrik kalsın plis:)

5 yorum:

Derya dedi ki...

Ebrumisal tabelasının arkasını da şeffaf yaparsan tam siper olcak.

Derya dedi ki...

Bi de bugün doom günü sebebiyle Sacid'e sınırsız devrik cümle düzeltme hakkı verildi. Yarın topluca çemkirirsin artık :P

sacidu dedi ki...

bi kere deryamisal in teması asıl ben olmasam olmazdım. seksen kere ekran görüntüsü aldım be :p

yeni tema yapmışsın ama o girince çalmaya başlayan müzikçalar duruyo hala. bence farklı bi tema dene :p

bi de
de ayrı :p

Ebrum dedi ki...

Sacitt müziğe alışmaya çalışsan nasıl olur bak bu sefer ki bağırmıyuo sakin sakin ilerliyo. Çemkirtme kendine doom günün kutlu olsun Bİ DE

Derya dedi ki...

Ya bu bloğun yeni hali beni çok hor görüyo, yorumlarımı kabul etmiyo. Hıh!