29 Haziran 2010 Salı

29/06/2010

13:30
İki gündür işsizlikten kıvranıyorum. Chatleşmekten nefret ediyorum. Facebooka sadece oyun oynamak için giriyorum ama ondan da sıkıldım. İşlerimin hepsi bitti. How I Met Your Mother i izlemek istiyorum ama vicdan azabı duyuyorum. İş saatleri içerisinde böyle bir şey yapmak kötü.


15:15
How I Met izliyorum :)


17:45
Az önce Ted'in Barney'e Robin hakkında ders verdiği bölümü izledim. Diziye katıldığından beri How I MetYour Mother'ın motherinin Robin olmasını diliyorum. Bu bölümde de aynı şeyi düşündüm. Yakışıyorlar birbirlerine be.

P.S. Where is vicdan azabı???


18:25

Bugün tam 1 sezon How I Met İzledim :) Nasıl akşam oldu anlamadım :) Vakit öldürmeye birebir :( Kafamı kaldırmadan çalışacağım bir işim olsun isterdim. Birazdan eve gidiyorum gün sıkılmadan bitti evet ama Vicdan azabı is here now :()

Hiç yorum yok: