1 Mayıs 2010 Cumartesi

???

Mumdan kanatlı bir adam vardı ya ne oldu ona????

9 yorum:

Derya dedi ki...

Ben her gün cebelleşiyorum, yaşıyo yani :)

sacidu dedi ki...

güneşe doğru uçarken kanatlarının eridiği söyleniyo. kaavede duydum ben. görmedim bikaç gündür :p

Ebrum dedi ki...

yazıııııııııııkkkkkkkk

sacidu dedi ki...

az önce mumdan kanatlı adamı gördüm yolda. dedim ebru böyle yazmış fln. ya dedi onun bloguna girince müzik çalıyordu, hala öyle mi. galiba öyle dedim. ya dedi geçen film izlediydim hoparörün volümü baya açıktı. bir girdim ki bloga. oof. abi yapma be dedim olur mu öyle şey. kıssaydın volümü.

Ebrum dedi ki...

bir daha görrsen slm söle:P

sacidu dedi ki...

selamınla birlikte mp3-codecs.com sitesini hackletmesini de söyleyim bari :p

Ebrum dedi ki...

neden takmış benim şarkıma onu da sor

sacidu dedi ki...

bloguna girdiği her seferinde ya hoparlörü kapatmak ya da windowzun sesini mute etmek zorunda kalıyomuş. windowz değil windows dedim. düzeltme beni dedi

Ebrum dedi ki...

:D düzeltme sende can çıkar huy çıkmaz derler ya. Huy mu olmuş sende acep bu enteresan