21 Mayıs 2010 Cuma

Beş kilo versem bide biskrem versem:D

Naber okuyucu ben hiç iyi değilim. Bu sabah kilo vermek amaçlı az yemeğe başladım. Bütün sabah nesfit in gevreklerinden başka bir tek elma yedim. Açlıktan kıvrandım ama yılmadım.

Sonra öğlen cuma vakti misafirlerim geldi. Onlar için sipariş verdim mecburen kendim için de tabi. Neyse Adana söyledik bir güzel de yedik.

Benim az yeme olayı neye döndü bilmiyorum ama o vicdan azabı sebebiyle mideme kramplar girdi. Ve yediklerimin hepsini çıkarttım. Midem ve bünyem mahvolmuş olabilirdi evet ama en azından vicdanım kıvrıldı bir taraflarını devirip uyudu.

Şu an açlıktan ölmek üzere olduğumu boş versek bile midemde müthiş bir sancı, başımda şiddetli bir ağrı var. Vücudum resmen az yemeye isyan ediyor. Pöff ya ne zor zayıflamaya çalışmak ama başaramamak :( İncecik olduğum zamanları çok özlüyorum. Nerede o günler. İncelmek istiyorum okuyucu sülün gibi dolaşmak istiyorum ortalarda. Mimkinse beş kilo versem alır mısın?



1 yorum:

Esra dedi ki...

:)) dalga geçiyo olmalısın.
ben almıyım.