2 Nisan 2010 Cuma

Şirketcek Depresyondayız Part Tu

Okuyucu ne haber iğrenç bir ortamdan mini minnacık bir bilgisayardan bildiriyorum. Tadilat tahmin ettiğin üzere bitmedi. Her an katil olup Ampulün tekini patlatabilirim. Sinir krizleri geçirmek üzereyim. Ağladım ağlayacağım sınırdayım.

Çok daraldım okuyucu bildiğin gibi değil. Budym de budylik görevini yapmıyo. Sürekli bunalımda. Çekilmez bir adam oldu okuyucu. Suratsız herif. Ona bakınca darlanıyorum okuyucu.

Eve gitmek istiyorum. Temizlik yapmak istiyorum resmen. Kendimi daha önce hiç bu kadar pis hissetmemiştim. Her yerde toz var. E benim üzerimde de haliyle. Elimi yüzüme süremiyorum. Gözlerimi oğuşturamıyorum. Öliiim ben.

Birimiz bunalımda, birimiz daralımda, birimizde andropozda. Şirketcek tedavi görmemiz gerekiyo. Ya da ustayı linç etmemiz. Oda tedavi sayılır sanırım. Pöf okuyucu pek bi sıkıldım. Temiz, rahat internetin keyfini çıkardığım günleri çok özledim. Özledim temizliğin kokusunu özledim.

Az önce pazarlamacımız Adem Abiye kıl olduk Budycek. Bu kıllığı atmak için Bırak'la kartvizitini yırttık. Çok eğlenceliydi. Tavsiye edebilirim. Neyse okuyucu hayden görüşürüz. Öptüm sizi Bırak’ın selamı var.

4 yorum:

allımorlu dedi ki...

bende evi şööyle bir hizaya sokmadan evvel azcık blok okuyım dedim,iyi geldi büyük adaptasyon sağladın, iş yapmak için bi heveslendiim bi heveslendim sorma gitsin yani:PP

Ebrum dedi ki...

:D kolay gelsin yardım lazımmı

allımorlu dedi ki...

niye ki gelip yardımmı etmeyi düşünmüştün:PP
şu saat itibariyle yardıma ihtiyacım neym kalmadı zati..
ayrıca bir okuyucu olarak müzik beni başka başka dünyalara götürüyor,hayır gitmek bişey değil geri dönmek zorluyor insanı..
sonuçta yemek yapıyorum,iş yapıyorum,temizlik yapıyorum bu müzikten sonra bedeni gücüm limitlerini zorluyor:PP
siz titanicin üst kademe yolcusu gibi masada ikamet ettiğinizden ötürü müzik size bana yaptığı etkiyi yapmıyodur eminim bundan:PP

Ebrum dedi ki...

:D bizde çalışıoz eve gidince yemek yapıoz temizlik yapıoz. aynı yerdeyiz yani