2 Nisan 2010 Cuma

Pollyanna mı işte o benim!

Okuyucu naber. Benden de iyi iç güveysinden halliceyim en azından. Tadilat hala devam etmekte. Ama en azından kendi masamdayım. Bilgisayarım bozuk ama olsun Bırak'ın minik notebookundan çalışabiliyorum. Her yer pis ama olsun içim temiz.

Bırak kıl ama olsun benim Budym. Adem Abiyi hala öldürmek istiyorum ama olsun yapmıyorum. Yapcak çok iş var bilgisayarım yok ama olsun bi gün olur. Temizlik yapıyoruz yine pisletiyolar ama olsun onlarda insan.

Ha ha ha elektrikçiler gitti. İnşaatçılar bugün hiç gelmedi. Ay şirkette matkap sesi yok. Allah'ım ne kaa mesudum. Bu duyduğum huzur mu :P

Evet bildin okuyucu sonunda sıyırdım. Hadi gözün aydın. Gidiim de pis ama işçisiz şirketin tadına bakiim. Pöpüldün okuyucu. Seni seviyorum tikkat et kendine bana lazımsın

2 yorum:

allımorlu dedi ki...

melisa çayı bu durumlarda işe yarar zannımca:PP(sakinleştirir,rahatlatır o bakımdan)

Ebrum dedi ki...

:D
çay yapcak yerimizde yok ki be ya. Su içcek lavaboya gircek yerimiz bile yok:(