22 Mart 2010 Pazartesi

=P =) =( =D =S

Selaamin aleykim:D

Nasıl bir rehavet çöktü üstüme anlatamam Saffet. Hiç çalışasım yok. Sadece yatıp uyumak istiyorum. Geçen hafta hiç bitmicekmiş gibiydi. Hafta sonu çabuk bitti. Ne çabuk pazartesi oldu yaaa.

Çalışmak istemiyorum, gezmek istiyorum, temiz hava almak istiyorum. Can sıkıntısından Facebook da şehir oluşturuyorum düşün yani. Gerçi güzel oldu evlerim. Apartmanlarım, müzelerim, bankalarım var.

İnsanoğlu-kızı yeterki zamanı öldürmek istesin gözü kör olasıca şeytan anında bahane çıkarıyo. Ya canım sıkıldı bi kitap okiiim dediimde bişey çıkarıyo karşıma. Gerçi bu tür cümleleri çok kurmuyorum ama olsun kurduğumda oluo, gülme Saffet!!:P

Canımın canı sıkkın bu aralar. Ama kardeşim ben sana göre davranamam ki. Sıkılırsan sıkıl. Birazdan uğraşcak bişi bulursun nasıl olsa. Hiç olmadı Bırak'a sararsın. En büyük eğlencem. Yada o birazdan gelir zaten "Budddy ben çok sıkıldım". Bende buddy inan bana bende.

Buddym şu an iş başvuruları yapıo YİNE. Alt katta tadilat var. Merdiven altı boş. Etekte giymişim bugün aşağıda inemiyorum. Poffffff. Gerçi Bırak sağolsun kahve su ne istesem getiriyo. Canım benim canım canım.

Sıkıldım be Saffet hadi gidip eğlencek bişiler bulalım. Nuray'a sataşalım. Ama sen gelme Saffet nişanlısı arıza çıkarabilir. Sende git Sacit'in buloğunu sabote et :P

Ama naaapsın Sacit abisi canı sıkılmış. Hade ben gidiyorum Saffet sana kolay gelsin.


Okuyucu naber. Bırak'ın sana selamı var.



Pies; bugün Lost S6B8 i seyrettim bu diziyi toparlayabilcekler mi? Yada toparlayacaklar mı? İyice kafam karıştı.

6 yorum:

sacidu dedi ki...

noluyo ya, saffet kim. hayali değil miydi saffet karakteri. blogumda ne işi var. kafam karıştı :)

allımorlu dedi ki...

alemsiniz siz ablanla ikiniz:))o kadar keyifli ki okumak
anlatamam:))
geçen ablanın karikatürlü postu çok şirindi bilahare değiniyim:))
ablan yorum hanesini kapatıyo senin vesilenle onada yazıyoruz haliyle:P

saffete blog açsan iyi olur,o da artık sanal alemdeki yerini almalı:))
saffete ve bırak'a selam..

allımorlu dedi ki...

ooo blog üyeleri baya genişlemiş şimdi farkettim:PP satılmış saffet
birde sen:))rıfkı nerde noldu onaa:))
rıfkıyı afaroz ettiysen ben morçatım bünyesinde barınma konaklama imkanı sağlayabilirim:PP

Ebrum dedi ki...

Saffet soyut ve somut. Kafam nasıl eserse :D

Bende çok beğendim onu ve çok gülüyorum okurkene. Saffete bog açmak istemiyorum allımmorlum Rıfkıyı elimizden öle kaçırdık burnu havaya kalktı. Şimdi arada bi ziyarete gelip gidio. Ama kibrinde mor çatıya uğrıcaını sanmam.:P A.S.

Derya dedi ki...

Teşekkürler allımorlu :P
Devamı gelcek ama tadilat bitene kadar evde yapabildiğim tek şey kitap okumak maalesef. :(

Ebru delisi, tırlak olduun belli oluyo son yazından, üstünü ört de millet anlamasın bare :)

Ebrum dedi ki...

Örttüm üstünü