24 Mart 2010 Çarşamba

Hastayım hiç kimse bilmiyooorrrrrr

S.A okuyucu naber. Ben hiç iyi değilim. Çok pis hastayım. Boğazlarım acıyo, başım çatlıcak gibi ağrıyo. Sabah zor çıktım yataktan.

İş kolik misin nesin git evinde yat dinlen diyebilirsin okuyucu. Hayır sayılmam. Sadece evde yatılarak iyileşilebileceğine inanmıyorum. Hele bide eve gittiğinde sana çorba yapcak. Seni nazlıcak biri yoksa hiç gerek yok. Burda masamda sürünmeyi tercih ederim.

En azından burda Bırak var vakit geçer. Sağolsun bana limonlu su yaptı getirdi. İnsanın budysinin olması güzel bişey. Bugün nasıl geçicek bilmiyorum kafamı doğru tutamıyorum. Bırak'a göre gereksiz kahramanlık yapıorum. Git evinde dinlen diyo. Onun özlemini duyduğu şey:D Benim yerime sen git buddy ben sen dinlenirsen iyileşirim:P

Kafam bi dünya okuyucu uğulduyo kulaklarım. Neyse hasta hasta yeter bukaaa. Hadi bana eyvallah okuyucu. Tikkat et kendine.


Pies; Şarkıyı nasıl buldun okuyucu. Bırak insanın içine gereksiz bir huzur doldurduğunu düşünüyo. Ama o ne anlar dimi

7 yorum:

Derya dedi ki...

Geçmiş olsun kardeşimmm. Ama haline şükret, ben hasta olsam limonlu su yapcak buddy'm yok ofiste. Bana da yazık :(

Bi de o hasta halinle bile şarkı türkü peşindesin ya, helal olsun! :P

Veee Bırak Burda dedi ki...

buddy ayıpsın her zman yaparım sen iyileş yeter:)))

allımorlu dedi ki...

müzik konusunda aynı kanaateyim fazlaca huzur dolduruyor:P
dünkü güneşe aldanıp ona göre giyindiysen bugün kulaklarının uğuldaması çok normal..
tarçın kaynatın o daha iyi geliyor balla karıştırıp iç..
limonlu su işe yaramaz zannımca..
geçmiş olsun..

Veee Bırak Burda dedi ki...

nasıl işe yaramaz bee)))yarar tabiki de...

Veee Bırak Burda dedi ki...

allı bi de morlu ebru şu anda bnm limonlu su sayesinde ayağa kalktı...

Ebrum dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar iyiyim şimdi allım morlum dün babetle geldim işe ve dondum muhtemelen ondan böle oldum. Zencefilli limonlu şeker yedim limonlu su içtim yıkılmadım ayaktayım:D

allımorlu dedi ki...

limon ve suyun bileşimiyle ayağa kalktıysa bence ebrumisal'in ayağa kalkmaktaki payesi yadsınamaz:PP
bence limon ve su bileşimi işe yaramaz,ama yinede emeğine sağlık:P
çok emek gerektiren birşey nihayetinde limon sık,suyla karıştır oooo..

ondandır ebrumisal,büyükler ayağı sıcak tut başı serin demişler..
haklılar herzamanki gibi vesselam:PP