30 Mart 2010 Salı

Depresyondayız Şirketcek

Okuyucu naber selamin aleykim

Tadilat sebebiyle toz dolu bi işyerinden bildiriyorum. Geçen hafta bitmesi gerekiyodu sözde tadilatın. Ama Bırak'ın deyimiyle AMPUL bi ustamız olduğu için önümüzdeki hafta bitmesi bile şüpheli. Adam beş dakika çalışıo, yirmi dakika telefonla konuşuyo, sonraki yarım saat ortadan kayboluyo.

Sıkıldım burda yerimden uzakta sığıntı gibi köşede bi masada çalışmaya çalışıyorum. Ne kaaaa zor bilemezsin okuyucu. Her yer kireç elimi hiç bi yere sürmek istemiyorum. Masama, bilgisayara dokunamıyorum. Sinirden ağlıcam o haldeyim.

Bide Bırak'la uğraşıyorum. Psikolojik daralıma girmiş bazı sebeplerden ötürü. Suratı beş karıştan daha aşşada. O neşeli şen şakrak adam gitti yerine uyuz, gıcık bi adam geldi. Zaten bunalıyorum suratına baktıkça daha da psikolojim bozuluyo. Suratsız ne olcak.

Bide faremiz var. Pisliği keçi pisliği kadar. Farenin boyutunu var sen düşün. Ödüm kopuyo bi yerden karşımıza çıkacak diye. Hayvan da düzeninden oldu anlıyorum onada yazık ama zaten şurda duygusal daralım yaşamaktayım bana daha yazık.

Ay ne çok yazıklı cümle kurdum. Bana yazık. Bırak'a da yazık. Fareye de yazık. Saffet'e de yazık onlada ilgilenemedim. Oy oy sana da yazık okuyucu benden mahrum kaldın.

Amaaan iyice daraldım. Neyse okuyucu görükürük sona. İnşallah temiz bi ofisten bildiririm bi dahaki sefere. Haydin öpüldün. Si yaa

6 yorum:

allımorlu dedi ki...

aleykim selam..

o fareyi neyle besledinizde o boyuta ulaştı..ayrıca belki hayvan şirkette kendi çapınca küçük bir aile kurdu tek olduğunu nerden çıkardın ki..

alemsiniz çok yaşayın siz:))

Derya dedi ki...

Allah kolaylık versin, tadilat nedir bilirim. Sabah sabah başka bir yerde yaşayan suratsız bir kardeş tarafından uyandırılıp sabaha süper başlamayı da bilirim. Bugünlerde herkes daralım!

Derya dedi ki...

Mizik negzel yazcaktım, yorum sayfasını açınca kapandı!

Derya dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ebrum dedi ki...

O müziği yorum sayfasına aktarmanın yolunu bul bebiş yapmayan nolsun:D

allımorlu dedi ki...

ebrumisal müzik kesilmesin istiyorsan yorum kısmını pop-up pencere yapıcaksın:))
ayarlardan giriyosun,yorumları tıklıyosun,pop-up yapıyosun..
yol tarifi oldu biraz ama idare ediver:P