2 Mart 2010 Salı

Bırak Bırak yaaaaa ;P


Geçen gün Ömercik'le ilgili şeyler yazıp bi de resmini koyunca bloğa Bırak pek bi içerledi. Böyle buddylik mi olur. Bi kere bana böle bi şey yazdın mı? Budddylerin yüz karası felan dedi. Etkilendim mi sence? Evet doğru bildin zerre kadar etkilenmedim okuyucu. Aferin sana.


Bugün deli bi ruh içerisinde Bırak. Sürekli benle uğraştı. Benle ilgilenmiyosun, sen nasıl buddysin (Evet bu fiks lafı :P) şeklinde. Oysa ben Lostta lostmuştum haberi yoktu. Kendisi dördüncü sezondan itibaren izlemediği için bana eşlik edemedi. Ama sor üzüldüm mü? Nahin üzülmedim. Üzülmeli miydim???


Şu an Bırak bana küstü. Bugün bu üçüncü sanırım. Ay ben pek bi ihmal etmişim Buddymi yazık ona canım canım... Ama elden ne gelir okuyucu. Sovyırı izleyebilecekken, onun Culyet için yas tutmasını izleyemek (upsss) varken nasıl onla ilgilenebilirdim. Sorarım sana okuyucu. İnsan azıcık anlayışlı olur dimi ama. Yok zerre kadar yok.


Neyse öyle işte okuyucu. Ben yazıya son vermek istiyorum şiddetle. Zira çıkış saatimiz geldi. Eve gidip ayaklarımı uzatıp The Proposal'ı izlemek, izlerken çekirdek çitletmek istiyorum.


Öyle işte okuyucu hepicüğünüze hayırlı akşamlar diliyor. Mısralarıma burada son veriyorum. Çok üzüldün biliyorum. Ama üzülme yine gelcem. Haydin kendine iyi davran okuyucu. PÖPTÜMMMM..... Si yaaa.


P.S. Az önce dördüncü defa küstü bana Bırak. Yazıyı yayınlamadan görmek istedi. Ama hayırrrrr deyip monitörün üzerine ağır çekimle gittim ve onu sakladım:P Uzun lafın kısası göstermedim okuyucu. Sizle beraber görcek oda heheyt heheyt....


9 yorum:

allımorlu dedi ki...

bırak ebrumisali rahat bırak:PP

burak dedi ki...

daha bişicik demem ben!...ayrıca bu foto rezalet,hiç beğenmedim. ebrumisalden artık bişi istemem ben....

burak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Derya dedi ki...

Bu sabah algılarım düşük de, bu fotoğraftaki Bırak mı oluyo. Bırak kardeşimin yakasından düş :P

burak dedi ki...

fotodaki benm ayrıca kardeşnn yakasında filan değlim....

Ebrum dedi ki...

Bırak Bırak yaaaaa

burak dedi ki...

ne kız yakandamıyım ben senn yazma bi dha istemiyrm:)))

oturaklı uçarı dedi ki...

ahahahha bu bırak mı şimdi yani üşümüş gibi çıkmış yazık.

Veee Bırak Burda dedi ki...

soğuktu napiyim :)))