16 Mart 2010 Salı


Bırak bana yine küstü. Şaşırmadın biliyorum Saffet ama ne yapiim. Ne yaptığımı çok net hatırlamıyorum. Bişey yapmışım belli ama demek ki beni bilir alınmaz demişim ki üstünde durmamışım.


Bugün burası çok sessiz. Bırak'ın konuşmamasının çok büyük payı var muhtemelen. Tamam her ne kadar kendi kendime konuşabilme potansiyelim çok çok yüksek olsa da iş yerinde böyle şeylere dikkat ediyorum okuyucu.


Bugün sürekli resimlerimle uğraştım. Evlenmeden önce, düğünde, sonrasında çekildiğim resimlerle. Nedense resimlerle uğraşmak beni rahatlatıyo okuyucu. Aklımı komple meşgul edebiliyo bu da çoğu zaman çok işe yarıyo.


Canım çok sıkılıyo ne yapacağımı bilmiyorum hiç. Manevi eksiklik var sanırım, görevimi tam anlamıyla yapmıyorum. Çok fazla şey istiyorum ama isteklerim gerçekleşsin diye uğraşmıyorum. Boş boş yaşıyorum bu ara. Yaşlandım mı ne! Hiç enerjim yok.


Eğlenceli bişiler mi yapsak Saffet. Al iki at kap gel. At koşalım bloglarda. Açılın blog alemi biz geliyoz. Beyaz atlı bir Misal görürsen korkma O BENİM....

2 yorum:

Derya dedi ki...

Bu resmi nerden buldun ya, hiç görmemiştim daha önce. Allah rahmet eylesin, mezarı nur olsun babanneciğimin. :(

Ebrum dedi ki...

Safiye halam facebook a koymuş başka resimlerimiz de var senin de var yolliiim mi sana numunelik resimler başka yerde göremezsin.