1 Mart 2010 Pazartesi

Bon Appetit :P


Hi, Dear reader. What's up. I'm fine today. I feel beauty and cute. And happy of course. Thank's to yesterday.

Dün sabah kocacimle güzel zaman geçirdik. Uzata uzata kahvaltımızı yaptık. Sonra süslendik dışarı çıktık. Bana araba kullanmayı öğretiyo kocacim, sürüş alanına gittik :P BENCE iyiydim okuyucu. Bir mercedese çarpıyo olmamı ve az daha kamyon altında kalacak olmamı saymazsak. Ama genelde iyiydim :P Müthiş panik yapan bi kocam var okuyucu. Yaptığım hataların %50 si onun paniği sebebiyle. Amann çukur, amannn araba, amannnn viraj, Amaaannnnn KAMYONN...

Söyler misin bana ben böyle nasıl araba kullanabilirim. Arabayı birinci vitesten ikinci vitese geçirirken hoplatıyomuşum. Belki arabanın canı hoplamak istiyo dimi ama. Mahrum mu etseydim arabacığı bu zevkten. En son on dakikada tam olarak nasıl yapılması geretiğini söyledi. Debriyajı ortaladığında, gaza hafif hafif basmaya başla. E be kocacim baştan desene :D

Neyse çiğnenmeden, ölmeden, yaralanmadan döndük. Dönerken pasta aldık. Sonra film izlemek amaçlı gelen sis lerimle yedik afiyetle.

Öğleden sona sözleşmiş idik büyük sis. ile ufak olanı da ben aradım hadi koş gel deyi. Berabercek film izledik. Şıklar arasında başrollerini Sandra Bullock ve Ryan Reynolds'ın paylaştığı The Proposal, saçma sapan bi filmmiş gibi duran ama büyük sis.'in güzelmiş dediği film olan Princess ve de kazanan film olan Julie and Julia vardı.

(Zaten Princess filminin cdsi sis.ler eve gidince kırılmış, kendileri tarafından zevkle. Öyle saçmaymış okuyu)

Like I said we choosed Julie and Julia. Meryl Streep ve Amy Adams oynuyo başrollerinde. Amy Adams'ı Enchanted isimli filmde izlemiştim ilk kez. Çok sevimli bi kadın kendisi bana göre. Meryl Streep ise Meryl Streep zaten :P

Meryl Streep (Julia), günümüzden (filmde günümüz) 50 yıl öncesinde ilk olarak Paris'te ve daha sonra pek çok şehirde yaşamak zorunda kalan, bulundukları yere bir türlü uyum sağlayamayan ama çok fazla iyimser ve kocasına müthiş bağlı bir kadın. Yapacak bi işi, meşgalesi olmayan, sıradan ev kadını olmak istemeyen ve bi uğraş bulmak için çabalayan bir kadın. Çok büyük bi gayret gösterip yemek kitabı yazmayı başarmış ve tüm dünya tarafından tanınan biri olmuş.

Amy Adams (Julie), günümüzde yaşayan sıradan bir kadın. Başladığı hiç bi işi bitirememiş biri. En iyi yaptığı iş üzerine bi blog açmayı ve hergün oraya yazmayı planlıyo o ve kocası. Blog açılıyo ve başlıo. Amacı Julia Child'ın yemek kitabındaki 524 tarifi 365 günde bitirmek. Ve her bir deneyimi bloga kaydetmek. http://blogs.salon.com/0001399/

Filmde bir Julia'nın çabasını, bir Julie'nin çabasını görüyorsunuz. Julie yemek yaparken bende mi yapsam dedim. Çok eğlenceli gözüküyodu. Her ne kadar güzel yapamasam da yemek yapmayı severim ben.

Velhasılkelam tavsiye ederim okuyucu. Istakozları pişirme sahnesi hariç diğer her sahnesi eğlenceliydi.

Hafta içi birgün de sis.lerle yeniden birleşip What dreams may come ı izlemek istiyorum nasipse. Hade bu kaa yeter.

Bon Appetit :P

1 yorum:

sacidu dedi ki...

ben sevdim bu filmi ama büyük sis in sevmemiş öyle dedi. ne bu ya dedi ebru ne biçim filmler izletiyo bana gıcık oluyorum o kıza dedi :p