17 Mart 2010 Çarşamba

Bazen ellerim klavyenin üzerinde dans etmek ister ama kafamda onları dans ettircek müziği duyamam. Bazende kafamda müzik çalar ama ellerimin dans etmeye hali olmaz.Bugün ikinci bazeni yaşamaktayım. Anlatıcak bi konum var ama ellerim pasif ve tembel. Ama kısaca geçiyim üstünden...

Yarın benim doğum günüm okuyucu. Ama bu sene kutlamalarımın çoğunu erkenden aldım. Arkadaşlarım facebooktan bana mesajlar atıyo. Tabi bu ezbere bilmeyenlerin yaptığı işlem. Bilenler o günün perşembeye geldiğini biliyo ve umuyorum ki o günü bekliyolar:P

Dün akşamüstü eşimle hafif bi tartışma yaşadık. Ben alışverişe gitmek istedim o istemedi falan. E tabi konu durmadı başka yerlere kaydı. Sürekli sırıtık dolaşması mesela sinirime dokundu dün akşam. Ne bileyim süprizleri varmış beni evde tutması gerekiyomuş. Özür dilerim kocacım.

Neyse okuyucu ailem ve arkadaşlarım bana doğum günü süprizi yaptılar. İki gün erken geldi. Hakkattem süprüz oldu. Güzel bi duygu okuyucu sende bilirsin. Paylaşmak istedim. Ve teşekkür etmek tabiiii. Teşekkür ederim misalderya bitek sen burdasın çünkü:P

Neyse hevessiz ellerimden bu kadar beni özleyin anacım

1 yorum:

Derya dedi ki...

Ne dimek efendim :)