1 Mart 2010 Pazartesi

Az önce bi video izledim. Adi herifin biri ıstakozu kesiyo ama ağır ağır, canlı canlı. Hayvanın debelenmesine hiç aldırmadan. Bela okudum resmen Rabbim nasıl biliyosa öyle yapsın.

Koysunlar ellerini öne parmaklarından birini koparalım. Zevkle koparırım o videoyu gördükten sonra. Onun canını acıtmayı önemsemeden parçalayan ellerini keserim gözümü kırpmadan. Öyle sinirlendim. Keselim bakalım ne demekmiş canlı canlı kesilmek. Hayvanı ortadan ikiye bölüyo ve de öldürme zatmetine katlanmadan.

Istakozu kolay öldürmenin yolu bıçağı iki gözü arasına saplamakmış. Mevlam kulum bari yiceksin hayvan acı çekmesin bak kolay yolu var demiş. Ama yok herifçioğlu atsın ıstakozu suya canlı canlı haşlasın, atsın ızgaraya canlı canlı pişirsin. Bağırttıra bağırttıra. Neymiş tadı kaçarmış.

Bazen tiksiniyorum insanlardan. Ne Allah'tan korkmaz, vicdansız insanlar var. Sen nasıl o hayvana kıyarsın bir parça et için. Yazıklar olsun size. Bu kadar insanız işte...

3 yorum:

Derya dedi ki...

Hayvana merhamet etmeyenden nasıl bir insanlık bekleyebiliriz bilmiyorum. Herşeyin bir yolu var, nasıl içleri yanmadan işkence edebiliyorlar bir canlıya anlayamıyorum.

sacidu dedi ki...

hayvanlara acıyabilmek çok önemli. bi insanın bi hayvana merhamet göstermesi lütufmuş sanılıyor bazen ama aslında olması gereken o. adam sana zarar vermiyor ki sen ona zarar veresin hasta bir ruh haliyle. yiyeceksen ye, ona karşı çıkmak saçma olur. aslan geyiği öldürür yer, insan kuzuyu keser ızgara yapar. bunların doğanın döngüsüdür olur. ama aslan zevk almaz, lan nasıl da öldürdüm keki demez. yaşamını sürdürmek için yapar. ya bi insan bi kediye nasıl tekme atar. köpeği nasıl öldürür kurşun sıkarak, sırf çok havladı diye. gıcıklıına mı havlıyor. köpek o.

allımorlu dedi ki...

türk istakozcusu bir kadın vardı,sema çelebi sanırım..oda canlı istakozu kaynar suya atmak suretiyle öldürüyor..hayvana merhamet etmek gönül işi bu dinle şununla bununla doğrudan alakalı değil bence..dinimiz her ne kadar hayvanlara karşı merhametli olmayı
emretse de merhametten yoksun birçok insan var çevremde..merhamet bir kenarda dursun göz temasından aciz çok insan var,ki bunlar dinin emrettiği biçok şeyide yapan insanlar yani..
(hayvan diyince çok hassaslaşıyorum konuyu dağıttım biraz)