11 Mart 2010 Perşembe

Ay Anam Dişim

Ben on parmak klavye kullanma özürlüyüm okuyucu. Yok yok öyleyim ısrar etme. Görmüyorum ki klavyeyi nasıl yazayım. Klavye azıcık daha büyük olsa belki. Ama bu klavye bana cık uymuyo. Allah beş parmağıma zeval vermesin. Bende devrik devrik yazmaya devam edeyim, anlaşalım.

Son iki gündür diş ağrısı çekiyorum okuyucu. Kabir azabına denktir derler. Rabbim kimseye kabir azabı çektirmesin. Işıl ışıl, nurlu nurlu kabirlerimiz olsun inşallah.

Ben dişçilerden çok korkarım biliyo muydun? Yani tamam aslında iğneden korkarım. Çocukluğu boyunca her kış, her gün iğne yemiş biri olarak alışkın olmam gerekli. Ama yok, iğne görünce bacaklarım uyuşuyo hala.

Gerçi o zaman her iğneden sonra bir meyve suyu ve bisküvi veriyolardı. İki zırlayıp sonra bisküviyi görünce susuyodum. Şimdi iğneyi yediğinle kalıyosun. Büyümek kötü şey azizim. Halbuseki iğne yapcaz ama bak sonra bu pastayı yicen deseler kaçtane iğne olurum gönüllü olarak haberleri yok.

Sevgili Dişçim Civanım Ömer Faruk müthiş matrak bi adam ve zamanında anlaşmıştık iğne yok diye. Gidince ilk işim kendimi hatırlatmak olucak inan bana.

Kendisine ilk (yine aynı dişim için) gittiğimde ilaç püskürtmek için şırınga kullanacaktı. Arkası dönüktü bana, hızlı bi şekilde döndü ve dı-nı-nı-nııı dedi. Elinde şırınga!!! Sonra yok yok korkma iğne değil diye rahatlattı beni, ben elimdeki bardağı kafasına fırlatmadan önce.

Güzel işti. Yarın tek başıma dişçiye gidebilecek olmamın sebebi (benle gelicek kimse olmaması dışında) ondan korkmamamdır :P

İnsanın bi uzvu rahatsız olunca, diğer yerlerde sanki alarm çalmış gibi rahatsızlanıyolar. Neden dişim ağrırken, karnımda ağrır yada başım sana ne oldu.

Yaşlandım ben okuyucu. Kabul et artık. Bırak haklı sanırım evlenince on yaş ekledim yaşıma. Deryoş senden büyüküm he heyt. Neyse byte okuyucu Ebrumisal gider. Kendine iyi davran.


P.S =====> Satılmış Saffet boyun altında kalsın nerelerdesin????

5 yorum:

oturaklı uçarı dedi ki...

ahahah Ebru Allah iyiliğini versin "Satılmış Saffet ve boyun altında kalsın" hiç gülceem yoktu. Allah şifanı versin. Ben bilirim o diş sıkıntısı ne demektir. on iki yaşından yirmi iki yaşına kadar dişcilere taşınmak inan çok zor.

Ebrum dedi ki...

ondan sonra kolay mı oluyo. oluyosa bekliyim bi sene:P

Ebrum dedi ki...

Allah raz olsun geçer inşallah

oturaklı uçarı dedi ki...

yok ondan sonra bi daha artık hiç gitmedim. Bi senedir dişci yok Allah nazardan saklasın. Aman diyim Allah göstermesin.

Derya dedi ki...

Geçmiş olsun balmisalim. Çalışıyor olmayaydım gelirdim amma ne yazık ki çalışıyorum. :P