12 Şubat 2010 Cuma

Slm okuyucu, Slm burak....

Bir aydan fazla süredir bloğa elimi sürmemişim Burak (kıl iş arkadaşım) sağolsun farkına varmamı sağladı. Gerçi elimi sürmememin sebebi de kendisidir ya neyse.

Ne yazacağımı bilmeden başladım yazıya gelişigüzel yazıyorum işte. (Sacit kelimelerimi düzeltme bilerek devrik yazıyo olabilirim).

Şu iki gündür kendimi siper hissediyorum okuyucu. Gencim, güzelim hahayt hahayt. Evlendiğimden beri yukarıda bahsi geçen kıl arkadaş yüzünden kendimi yaşlı hissetmekteydim. Böcüğüm ölmüş benim okuyucu öyle diyo. Yaşlanmışım, e gözlük takmaya başladım çirkinmişim, bıy bıy bide bıy.....

Ama iki gün önce kendisinin ciddi olmadığını fark ettim. Evet jetonum köşeli ancak anladım yüzüme vurmana gerek yok bence...

Bu aralar aşık olmuş yerinde oturmuyo volta atmaya falan başlıyo... Deli işte.... Kuzum Derya burdan sana sesleniyorum; yazık bu MİNİK'e.... (Ufalsında cebime girsin dimi) Az bile arkandayım çektir tatlım...

Yazının seyri değişti okuyucu ben burdan Bırak'ın aşk hayatını anlatmaya niyetlenmemiştim. Kendimden bahsedecektim. Ne kadar güzelim, akıllıyım falan dicektim. kendime güvenimden bahsedecektim ama böyle dengesiz bi yazı oldu. Neyse şimdilik idare ediver okuyucu.

Yeni usturuplu (:P) ve mantıklı bir yazıda görüşmek üzere... Kendine iyi bak okuyucu. Seni seviyorum. Sevgiler......

Deryoş (Büyükmisal) sanırım seni özledim..

30 yorum:

sacidu dedi ki...

ablanmisalin bloguna yorum yapılamayaberi senin değerini daha iyi anladım ebru. artık hiç bi devrilmiş cümleni kaldırmıcam. bi de tüm yazılarını manyak diye işaretlicem. söz

Derya dedi ki...

Ebru (küçük misal) beni özlemeyen ölsün (yok ölmesin ama ayağına taş düşsün) (yok ya düşmesin yazık, yağmurlu günde suyu... hof beddua edemiycem belli oldu!) (Tamam buldum, beni özlemeyen manyak olsun, ki öyledir zaten!)

Ebrum dedi ki...

İki yorum var üç manyak işareti ne iş. Benim kıymetimi daha önce anlamalıydın sacit ama olsun buda bişi.
Devrilsin cümleler
Gelsin yorumlar B
Bu işin eğlencesi burda dostlar
ay kafiyeli oldu:P

sacidu dedi ki...

valla ben sadece bi kere işaretledim. iki kez işaretleyen bizden değildir :p

Derya dedi ki...

Ben de bir kere işaretledim ve şu an dört olmuş. Kim olabilir bu gizemli kelkerez? Burak'ı aday gösteriyorum. :)

Derya dedi ki...

Bu arada Sacid kıymetini bilemedin yorum sayfamın, başını monütörlere vurarsın artık! Hıh

sacidu dedi ki...

vurmam, monitörümden kıymetli mi :p

BEDİA dedi ki...

bi kere de ben işaretledim; muhtemelen burak da işaretlemiştir.

burak dedi ki...

o manyak işaretlerini en 5 tanesi bana ait:)) hemen havalara girme bence...bundan sonra yazılarını bekliyorum, her ne kadar sana sinir olsamda hakkın bende çok...neden gelmedin buddy bugün işe sen he?

Derya dedi ki...

AAA KARDEŞCEĞİZİM İŞE GİTMEDİ Mİ? NEDEN GİTMEDİ, NELER OLUYOR ORDA?

allımorlu dedi ki...

bu yazıyı okumak çok keyifliydi ama çook kısa olmuş..
birde ablan derya yorumları kapadı yazamıyoruz,al gülüm ver gülüm isteyen yok o yazmasın bize.. açsın yorum kısmını burdan en derin protestolarımı iletiyorum:))

Derya dedi ki...

A negzel, insanlar yorumlarımı açmamı isteyince kendimi önemli bişi zannediyorum, salak salak gülümsüyorum. :D Böyle.
Allımmorlum bi süre böyle devam etcem çünkü artık daha çok yazıyorum. Daha rahat yazıyorum. Öyle işte. :D

Ebrum dedi ki...

Yorum yapıosunuz beni rahatsız ediosunuz mu demek istedin kocamisal.
Burak cuma günü dedim ya hastaneye gitcem diye. Sen manyak olduğun için şüphelenmiştim manyaklardan ama almış başını yürümüş bu kadar manyak olduunu bilmiodum:P
Allımorlu tepemde burak la ancak okadar yazabildim. Daha uzunlarını da yazcem inş.
Sacit vurma kafanı oraya buraya beni takip et bana yorum yap.

Beni izleyin anacım:P

Derya dedi ki...

Bu nası bi annayış ya?! Bazen benim kardeşim olduğuna inanamıyorum. Özellikle aynanın karşısında yanyana durduğumuz zaman! :P

sacidu dedi ki...

gerçekten kardeş misiniz siz ya? bence derya üvey :p

Derya dedi ki...

Niye ben üvey oluyomuşum be, önce ben geldim! :)

sacidu dedi ki...

öyleymişsin gibi geliyo bana yani. ailenin geri kalanı hiç de gıcık değil :p

Derya dedi ki...

Ailenin geri kalanı derken Ebru'yu kastediyorsun herhalde, yorumlarınızda devamlı kavga ettiğin Ebru'yu :P

sacidu dedi ki...

evet aramızda bazı anlaşmazlıklar ve nahoş olaylar yaşandı ama şu an çok iyi anlaşıyoruz. yeni bir sayfa açtık. sana dediğim düdü artık ebruya demeyi bile düşünebilirim :p

Derya dedi ki...

Kızcaaz sana düd dediğinde hafif tepki mi göstermiştin bana mı öyle geliyo? Şimdi böyle sınıf atladığına çok sevinecektir eminim :P

sacidu dedi ki...

büyü mü yaptırdın bana naptın bilmiyorum ki, başkası düd diyemesin büyüsü :p

Derya dedi ki...

:D Sana ilk düd diyen ben değilim ki, Ali Usta. Ne söyleniyordur arkamdan şimdi :P

sacidu dedi ki...

orası öyle :)

Ebrum dedi ki...

Belki sana sen evlatlıksın diye iyi davranıyolardır. Sevgililer gününde çiçekler palyaço falan ondan geliodur acıyolardır belki sana.
Sacit düd diyebiler miyim sana bilmiyorum. Dilim sürçer heralde.
!!Devriğimi kaldırma:P!!

sacidu dedi ki...

waov neler duyuyorum. çiçekler paylaçolar fln :)

Derya dedi ki...

ANABELİ OKUSAYDIN BİLİRDİN SACİD EFENDİ. HIH

EBRU'CUM ACABA DAHA SÜPER OLDUĞUM İÇİN OLUYO OLMASIN BUNLAR. YA NE KISKANÇSINIZ EVDE YAŞI MÜSAİT TEK YALNIZ VE BEKAR İNSAN BENDİM. :)

sacidu dedi ki...

sabah baktım yoktu bişey. reader ı da açmadım bugün hiç. napıyım mail gelmiyo. çıkardın beni mail listesinden. ne kadar gaddar bi insansın sen ya :p

Derya dedi ki...

yA KENDİ KENDİNE SIKINTI YAPIYOSUN, SENİ BU SIKINTIDAN KURTARINCA BEN Mİ KABAHATLİ OLUYORUM. MERHAMETTEN MARAZ DOĞUYOR HAKKATEN.

Ebrum dedi ki...

Gaddarsın kabul et deryoş

Derya dedi ki...

KOYNUMDA YILAN BESLEMİŞİM!