27 Şubat 2010 Cumartesi


Selam okuyucu; naber. Dua ettin mi bana Kandil'de. Bende toplucanak bütün müslüman alemine dua ettim. Sende içine girmişsindir inşallah.


Bugün Cımartesi. Cımartesileri normalde çok severim. Yarım gündür bi kere sevilmicek gibi mi. Ama bugün bütün gün okuyucu. Bugün ayın son iş günü olduğu için bilanço hazırlayacağız. Ama sevgili patronumuzun katılması gereken bi konferans var. İkiden önce gelemeyecek. E bizde bekleyeceğiz mecburen Bırak'la.


Dünden temizliğimi yaptım. Bu akşam için yemeğimi yaptım. Cımartesi sabahları biz kahvaltı yapıyoz şirketcek. (Eski bi gelenekti, yeniden başladı) Onun için kek yaptım. Tamam çok beğenmediler ama ben yaptım. Kendi sorunları. Bugün çok iş yaptım okuyucu. E şimdi yazı da yazıyorum. Aferim bana... Di mi?????


Bugün için planlarım vardı aslında okuyucu. Arkadaşlarımla görüşecektim. Özlemiştim kendilerini ama kısmet değilmiş. Yarın içinde planlarım var onlar iptal olmaz inş. Yarın Allah kısmet eder ise, büyükmisalle şarloku izlicez evde. Ondan sona da What dreams may come ı. Tabi geldiyse.


Canım sıkılıyo okuyucu. Sabahtan beri Ajda Pekkan çalıyo. Çıldırmak üzereyim. Ben bi zamanlar severdim Ajda Pekkan'ı. Kendisinden soğudum. Resmen gidip kafasına sıkmak istedim bugün. Dört sefer Sevgili Bırak'a 'Neden Ajda Pekkan dinliyoruz???' diye sordum. Anlamasını bekledim, anlamadı okuyucu. Bazı insanların jetonları köşeli oluyo. Direk sölemek gerekiyo. En son Bırak ne olur bırak şu Ajda Pekkan'ı dedim =) Haketti ama ben suçlu değilim.


Çalışasım yok bugün. Eve gidesim de yok. Gitsem yapacak işim de yok, sıkılırım. Gezmek, dolaşmak istiyorum. Bugünün tatil olduğunun idrakına varmak istiyorum. Çok şey mi istiyorum. Az önce büyükmisali aradım. 'Sekiz dakika içinde çıkıyorum' dedi nispet yapar gibi. Sorduk sanki. Onun da kafasına sıkmak istedim.


Bugün psikopat bi ruh hali içerisindeyim. Elimden al silahları okuyucu, her an bi çılgınlık yapabilirim.


Bugün bi adet Ömer bize eşlik ediyo. (Şirketten bi abinin oğlu) Bizimle pek muhattap olduğu söylenemez. Daha çok kendi kendine konuşuyo. Bişey sorarsan lütfen cevap veriyo. Oda psikolojik yani :) Şu an bi resim çiziyo tahtaya Ömer. Resim bile bunalmış. Parçalı bulutlu bi havası var. Ama evi güzel çizmiş. Ağaçları da pek bi kömik. Kendi çapında eğleniyo Ömer. Laptopun üzerine meyvesuyu dökmüş, çalışmıyomuş umrunda değil :D


Son olarak burdan binbir zorlukla yaptığım keki beğenmeme terbiyesizliğini gösteren Bırak'a teesüf ediyorum.


Seni seviyorum okuyucu (Bırak hariç) dikkat et kendine.....










7 yorum:

allımorlu dedi ki...

kek yapıyosun resmini koymuyosun olacak iş değil:P
cımartesi sendromu çekmek nedir çalışırkenden hatırımda kalmış,pek zordur..herkesin gezip tozduğunu düşünüp derin ahhhlar çekesi gelir insanın..
kekini beğenmeyenleri bende kınıyorum okuyucu olarak,geçende benim çakma baklavam aynı mevzuya muhatap olmuştu,insan içerliyo yani:))
bırak'ada selamlar..

burak dedi ki...

aleykümselammmm:))) walla bende öyle kek yapsam fotorafını cekmezdim.. ama tadı fena değl dışı yanmış içi pişmemiş tam bnm sewdiğim gibi:))

Ebrum dedi ki...

Kek kalıbında yaptım ya görmedim ki üstünün yandığını içi pişmemiş diye bıraktım kalsın. Allımorlu bu insanoğluna yaranmak ne zor iş. Bıraktım bundan sona hiçbişi yapmıcam

burak dedi ki...

kek kalıbında yaptın.. bu mu yani bahanen daha iyi bişey beklerdim buddy senden:)))pişerken bi bıçak yardımıyla içninin pişip pişmediğini anlayabilirdin neyse:)) ben sevdim zaten...

allımorlu dedi ki...

yine senin kek yenilcek kadar iyiymiş ebrumisal..ben zamanında ne eciş bücüş kekler yaptım ama yılmadım sonunda başardım:P
bir gün başaracağımı biliyordum,inancım vardı:PP
kekin 2 püf noktası;
-oda sıcaklığındaki yumurtayla şekeri iyi çırpmak
-fırına koyunca fırını aslaaa açmamak zaten 50 dakikada pişer,180 derecede..

bırak bey kek yapmak göründüğü kadar kolay değil,bence bırakınız yorum yapmayı sonra kek neym göremessiniz hepten:P

burak dedi ki...

görürüm ben en olmadı kendim yaparım neymiş yani bi kek çırpmak bu kaamı zor:))

Ebrum dedi ki...

yapda bi yiyelim o zaman. Terbiyesiz rezil