17 Şubat 2010 Çarşamba

Selam Okuyucu! İt's Burak:))))

Blogu ele geçirmiş bulunmaktayım can sıkıntısı işte. o bahsi gecen sürekli gıcıklık yapan, ebrumisal ile uğrasan, Aşık olup kafa ütüleyen , kısacası uyuzluk yapan şahsiyet benim, Aslında o kadar gıcık kapılacak biri değilimdir sanki... sadece bu ara kafam bozuk ve etrafımda kime nazım geciyosa onlara biraz fazla yükleniyrum... 2 yerden iş görüşmesine cağırdılar karasızlıktan ölecem sanki... artık taşları yerine oturtma zamanı( Her Konuda). yeter ülennn diyesim geliyo bazen herseye, aslında başka şeyler demek geciyo ama şu an burda bunları söylersem Sevgili iş arkadasım beni paralar:)) (ne güzelmiş len buraya yazmak)... neyse çenem düştü... uzun lafın kısası; Değerli Ebrumisal okuyucuları....sağlıcakla kalın ablamisal bi bomba bekliyoruz artık yeter...oldu o zmn hadi grşrz...( bi blogda ben mi açsam:))

4 yorum:

Ebrum dedi ki...

Cebren ve hile ile ele geçirildi bloğum okuyucu. Ne işkencelere maruz kaldın, neler yaşadın tahmin edebilerim. Ben hergün aynısını yaşamaktayım. Yazık bana deyince Yazık, başka sorun var mı demeyin!! ama. Yazık bana yani.

Derya dedi ki...

Bence Burak da bir blog açsın. Biz de onu taciz edelim: "hani yeni yazı" " hadi bekliyorum" "ölümü gör yaz" "küstüm boz" :P

Ebrum dedi ki...

dün yazmış yayınlamış dioki çok eğlenceliymiş yazmak bende mi açsam. Başarılarının devamını diliok Bırak

burak dedi ki...

ne başarısı bee:)) iğrenç olmuş şimdi farkettim... ölüyorum 500e yakın soru çözdüm kafam çatlıyo. deryamisal ben yazamıyrm onu anladım. Bilmediğim işe burnumu sokmamak en iyisi:)))