25 Şubat 2010 Perşembe

Hayırlı Kandiller Millet

Seviyorum Kandilleri dedi Bırak. Bütün gün hadi yazı yazalım deyip durdu. Ama eminim pek bi katkısı olmicak bu yazıya. Yaşadım, tecrübeliyim okuyucu, onu küçük görmemle alakası yok:P Birazdan sıkılıp gitcek biliyorum. Bunu bile bile tamam dedim ve başladık yazıya, Allah utandırmasın....
Tek katkısı beni eleştirmek olcak eminim. Devrik cümlelerimi kaldırcak (ismi lazım değil) biri gibi :P Bi fikir beklemekteyim 'şunu yazalım' yada 'sıradaki cümlemiz şu olsun' gibi. Yok, şimdide kızdı. O karşımda otururken bunları yazsaydım arkasından konuşmuş olurdum okuyucu. Gözünün önünde söylüyorum kötü kişi oluyorum. Ne yapcem ben. Bide demogoji yapıyo. 'yaz yaz gitsin kurtuliim da yaz' diye... Baskı altındayım okuyucu. Kafasını sallayıp duruyo sence bu iyi bişey mi? Hayır yazık deme ona okuyucu, değil.
Bu günlerde canım ingilizce konuşmak istiyo. Ben bu cümleyi kurunca sanmaki müthiş ingilizce konuşurum. Kendi çapımda eğlenmek istiyorum. İngilizce konuşmaya çalışmak, saçmalamak istiyorum okuyucu. Ama bu ara Bırak benle ingilizce konuşmuyo. Nedendir bilinmez. Evde sürekli Let's talk in English diyen bi Deryamisal'de yok artık. E ne yapiim bende kendi kendime şarkı söylüyorum. Sonra o şarkıyı Türkçeye çeviriyorum kafamdan. Biri duyarsa deli demesin diye sessiz yapıyorum bu işi okuyucu. Hayır demeleri bişey değil de tuhaf bakınca insanlar bende tuhaf olup onlara aynı şekilde bakıyorum. Korkuyolar sona:P Sanki tek anormal benim. Bırak'da anormal, Deryamisal'de çok normal sayılmaz, Sacit is Sacit, Zeynep is kırık. Bak, çok var gördün mü? Yaşasın yanlız değiliz okuyucu :D

Yine Bırak'ın tepemde dikildiği ama zerre kadar yardım etmediği bi yazının daha sonuna gelmiş bulunuyorum okuyucu. Tek başına olunca, e bi de zorla oturduysan blokun başına; aklına hiçbişey gelmiyo....

Kandilin Mübarek Olsun, demeden gitmiyim okuyucu. Hayırlı kandiller. Ellerinizi Yaradana açıp duaya başladığınız da, bu Ebru kardeşinizi de dualarınıza eklerseniz mutlu, mesut oluruz. Bırak'ı da tabi.







7 yorum:

sacidu dedi ki...

sacit is sacid evet, tanımlanamayan insan. iltifat kabul ediyorum :p yalnız haksızlık ediyosun bana. ben o kadar kötü değilim. bir iki kez cümleni düzelttim. hiç ayrı olması gerektiği halde ayrı olmayan de'ni da'nı şey yapmadım mesela. hep içime attım :p

bi de bi karar aldım, herkes manyak diye işaretliyo. ben artık eğlencel diye işaretlicem. zorronun z si gibi bişi bu. sacit burdaymuş dicek eğlencelinin işaretli olduğunu görenler :p

oturaklı uçarı dedi ki...

Ahahaha topcek sıyırmışız desene. Olsun negzel. Hem bize her gün bayram Ebruş'um. Kandilini kutluyorum bebişim.

Ebrum dedi ki...

Teşekkür Ederim şekerim cümlemizin inş.

Sacit; sen sacitsin işte ne yapsan yeridir:P

sacidu dedi ki...

burdan yersiz iş yapmadığımı anladım. yine iltifat alıyorum :p

burak dedi ki...

BLOK DEĞİL 'BLOG' OLACAK:)))

Ebrum dedi ki...

HAdi canım ciddi olamazsın:P Sacit 2

sacidu dedi ki...

ben asla böyle bişey yapmazdım. aldığım saray terbiyesi engel olurdu bana. çok avamca :p