23 Şubat 2010 Salı

Deryamisal şak şak şak

Slm okumayıcı ;
Evet okuyucu okumuyosun. Benim yazılarımı artık manyak diye işaretlemiyosun. Yorum yapmıyosun. Ben daha nöriim. Yazı yazasım yok senin yüzünden.
Burak dün iş görüşmesine gitti. İlaç mimessili olcekmiş. Çorba sattırmışlar çocukcaza. Ama satmış aferim buddy benim budyymdende bu beklenirdi. Bi alkış rica ediyorum Bırakmisale:P
Canım sıkılıyo okumayıcı. Hayat tuhaf be ya. İnsan ne başına ne geleceğini bilebiliyo. Ne de ne isteyeceğini.
Yazmak anlatmak isteyipte anlatamayacağım şey ne ka çok. Onu farkettim. Önceden anlatamayacağım hiçbişeyim yoktu. Farkettim ki evlenince çok şey değişmiş. Çok yakındakilerde yok şimdi. Tuhaf. Hayat tuhaf ben daha tuhaf. Bırak ise en tuhafı. Bazen psikolojik manyak olduğunu düşünüyorum ne yalan söliim. Bazense hiçbişey düşünmüyorum :P
Şöyle güzel yorum yapılabilitesi güzel bi yazı okumak istiyorum ama istemiyorum da aynı zamanda. Ben gidip bi öliiim okumayıcı. Balık yiyesim var zaten. Ölcem mi ne. Hadi görüşürüz okumayıcı..........

7 yorum:

sacidu dedi ki...

ben okuyorum. okumuyosa ablan okumuyodur bence. kıskanıyo gibime geliyo. çünkü ona yorum yapan yok ya artık. bi de bu başlık ne?

Ebrum dedi ki...

Manyak diye işaretledğini gördüm Sacit gözümden kaçtı sanma. Kamera koydum o etiketlerin üstüne. Etiketleyeni görüyorum artık. Deryamisal şak şak şak ın sebebi başka bir yazı yazmak nyetindeydim ama vazgeçtim. Sonra başlığı da değiştirmek istemedim. Alakasız olsun diye.

Derya dedi ki...

Sacidin her yorumu fitne fesat kokuyo!
Ebru hanımcığım okuyoruz lakin manyak diye işaretlemekten vazgeçtik.
Deryamisal şak şak şak konulu yazıyı merak ettim özmisal olarak.
Bu arada sen başlığı yazıdan önce mi yazıyosun?

Ebrum dedi ki...

Genelde hayır ama bu sefer bütün bi yazıyı kafamda planlamıştım. Ondan başlığı yazdım devam ediyodum ki yazının seyri çok feci değişti:P

allımorlu dedi ki...

ahahaaha ilahii ebrumisal beni güldürdün:))beyazın eskiden psikopat diye bir tiplemesi vardı:))onun gibi olmuş hem istiyor hem istemiyorsun:))
bende okuyucu kitlesinde bulunduğuma göre okumayıcı kim bunu aleniyete dökmek lazım:))

Ebrum dedi ki...

Okumayıcıyı açıklıyorum efet heyecan dorukta açıklıyorum açıklıyorum veee Bırakkkk

Veee Bırak Burda dedi ki...

hade ordan ben kadar okuyan warmı seni acaba:)) burak yazdım hadi oku diyen sanki başkası! töbe töbeee