16 Şubat 2010 Salı

Bugün aramızda yeni bir arkadaş var. Adı Nuray. Kendisi için bi alkış alalım. Bi HAY deyin!! Daha dün başladı işe. Bugün dünkü ürkekliğinden eser yok pek. Eğlenceli bir arkadaşa benziyo ama....
Hele Bırak'ın da beni terkedeceğini düşünüverirsek can yoldaşım olabilir diyebilirim. Üzülüyorum sanırım okuyucu biz Bırak' lan pek bi eğleniveriyoz. İşten çok muhabbet ama olsun. Gün çabuk geçiyo, matrak oluyo, güzel oluyo. Kendime yeni yoldaşlar, yeni Buddy ler bulmalıyım okuyucu. Belki yine sana dönerim belli de olmaz.
Üzgünüm Bırak ama ilaç mümessili olcam die Buddyni yarı yolda bırakan sensin. Burdan sıradaki HIH ı sana göndermek istiyorum.
Canım yazı yazmakda istemiyo aslında. Başıma dikildi yine ne yazıyorum diye bakıyo. Hayır ben yayınlayınca oku dimi. Beni de geriyo tepemde. Bide sessiz sakin izlese, okusa canıma minnet riidır. Bugün hasta hissediyorum kendimi dicem. Bence yazma onu diyo. cık cık cık dediğini duyabiliyorum okuyucu. Sende duydun mu Bırak. Gitse mi ne:D
Ay ne onla oluyo ne onsuz okuyucu. Dengesiz bi ruh hali içerisindeyim zaten bugün. O ruh hali hareketlerime yansıyo az önce merdivenlerden yuvarlanıyodum. Tamam daha çok sakarlığım yüzündendi. Gözündende bişey kaçsın okuyucu.

Neyse bu kaa geyik yeter. see ya tımorrov ay hop. ay lav ya riidır. mis mi:P

9 yorum:

Derya dedi ki...

mey dı van hu dazınt mis yu, day!

burak dedi ki...

gideceğim küçük bi ihtimal buddy! ama saol bu sayede o maskenin altındaki iğrenc yüzünü gördüm artık:))) demek bende kurtuluyosun hee wayy bee... gidiyorum ülennn durmam artık buralarda...eğer oraya bugün kendimi hasta hissediyorum yazsaydın gercekten hasta hissedecektin...

Ebrum dedi ki...

ı dont think so buddy
Sen kendin gidicem dedin Bırak bende kendimi şartlara uyarladım suç bende değil sende.

Ebrum dedi ki...

ölsün bencede özlmeyende sevmeyende ölsün:P

burak dedi ki...

insan bi üzülür bi içi burulur... I didn't deserve this:)))

Ebrum dedi ki...

İçim buruldu bak şimdi

burak dedi ki...

hade ordan... hem büyük ihtimal kalıcam burda ne meraklıymışın beni göndermeye....

Ebrum dedi ki...

Ne meraklı olcam seni göndermeye banane ister git ister kal.
ayaaaana mı kapancam gitme die.

Sacit nbr:P

burak dedi ki...

o zaman peki..