20 Şubat 2010 Cumartesi

Bende T.C. Vatandaşıyım

Selam okuyucu, naber. Bende iyiyim. Bugün çok zinde kalktım yataktan. Evimi son kez gözden geçirdim bi aksaklık bi dağınıklık var mı diye. Yoktu. (Misafir gelcekte okuyucu, ona hazırlık yaptım)

Sona üzerimi giyindim. Süslendim ve çıktım evden. Mutlu mesut şekilde işe geldim. Çabuk geçti bugün okuyucu yarım gün olması sebebiylen olabilir. Burdan çıkıp alışveriş yapasım var. Yolda işe gidip gelirken önünden geçtiğimiz mağazaların birinde bir palto gördüm. Ve gördüğüm günden beri aklımdan çıkmıyo. Misafirimin gelecek olması sebebiyle bu haftada benim olması mümkün değil.

Neyse konuyu dağıtmayalım. Yakınmak istediğim bir mevzuu var. Ben evlendikten sonra nüfus cüzdanımı değiştirmedim okuyucu. Tembellik de, ihmal de, ne dersen de değiştirmedim işte.
Bugün sırf meraktan acaba kayıtlarda hangi soyadım yazıyo diye TC Kimlik no doğrulama diye bişeyden araştırma yaptım. (Duyanda köklü bir araştırma yaptım sancak). Neyse ismini köyünü bilmem ne ni yazıp doğrulama yapıosun. Ama sevgili nüfus müd. kayıtları benim bilgilerimle uyuşan bir şahıs bulamadı.
Sinirlendim birden nüfus müdürlüğünü aradım. Telefonlarımı bile açmadılar:( Ne kocamın köyü ne babamın köyü beni kabul etmemiş mi demek oluyo şimdi bu. Şimdi ben ortada mı kaldım. Burdan Bağcılar Nüfus Müdürlüğüne sesleniyorum... Bende TC vatandaşıyım benide alsanıza kayıtlarınıza....

12 yorum:

sacidu dedi ki...

sana o paltoyu yar etmezler ebru. nüfus cüzdanına bakak derler, köklü araştırma yaparlar. bulamayınca da git burdan derler kovalarlar :)

Derya dedi ki...

T.C vatandaşı, İstanbul'un koca-köyünden! :P

Ebrum dedi ki...

:( çok iyisin sacit içime su serpildi. Giresun'un kocaköyü bi kerem ikinize de hıh

burak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
burak dedi ki...

Buddy bugün du et bana zor geçecek bugün...yazı da güzel olmuş beğendim.:)))

Ebrum dedi ki...

Beğenmene sevindim buddy malum sana yazı beğendirmek kolay değil. Allah yardımcın olsun inşallah, hakkında hayırlısı. Bugün gelcen mi görüşmeden sonra

burak dedi ki...

valla bilmiyorum ki kaçta biter erken biterse gelirim inşallah...

burak dedi ki...

deryamisal ebrunu canı 2 gündür balık çekiyomuş neden...:)))

Ebrum dedi ki...

Evet neden balık da çikolata değil. KAfasıkna ne attın ebrumisalin

burak dedi ki...

sonunda doğru yolu buldun bence ebrumisal...

Derya dedi ki...

Hakkaten sen ve balık ne alaka?
Köpekbalıkları hariç, seni bir balıkla aynı cümleye koyamıyorum. :)

Ebrum dedi ki...

Bilmiyorum dostum öle birden balık istedi canım. Ama korkma hala normalim yiyemedim çünkü:D