15 Şubat 2010 Pazartesi

14 Şubat mı Oda Ne???

Dün on dört şubattı malumunuz okuyucu:P

Valentine dün ölmüş yazık ona. İnsancıklar o öldü diye bugünü sevgililerine hedaye almakla geçireceklerine adama bi fatiha okusalardı belki de adam cennete giderdi.

Dün sabah kocamlan evden çıktık kahvaltıdan sona. Özel bişey yapma niyetinde değildim zaten ama pazardı arabamız yeni gelmişti gezmeliydik tozmalıydık. Bi iki saat takıldık. Sonra ben bile sıkıldım okuyucu. Yaşlandık heralde. Burak müjde kabul ettim böcüğüm ölmüş. Derken Tocam hadi akvaryuma gidelim dedi.
Yupppy içimdeki böcük canlandı, kanatlandı, uçtu. Köpek balıklarını görcem canlı gözle az mı canlanmasın da neetsin. Neyse gittik akvaryuma....
Önden palyaço balıklarını koymuşlar çerez niyetine... Yavaş yavaş büyüdü balıklar. İçim kıpır kıpır her yerde jaws resimleri var. Yaşasın... Acaba yemek yerken görebilir miyiz diye de düşünüyorum içimden psikalajik manyak gibi.
Yılan balıkları falan vardı benden uzun, tuhaf suratlı balıklar vardı okuyucu. Bi inek balığı gördük inekten başka herşeye benziyo. Tuhaf tuhaf balıklar varmış ben yeni gördüm. Deniz atı gördük tırnağım kadar. Balıklardan tiksinirim ben aslında ama köpek balığı görcem diye sevincimden onlara bile baktım :P

Neyse en sonunda tüneli bulduk da girdik içeri. Resif bölgeleri vardı akvaryumun içinde, çerezlik niyetine koydukları balıklardan vardı, Köpek balığıda vardı okuyucu yok değildi ama kolum kadar. Yanından geçen vatoz ondan büyük. Hayal kırıklığım ise çok çok büyük. Yinede resmini çektim ama içimdeki böcüğün boynu büküldü, kanatları kırıldı, yerde can çekişiyo.

Neyse çıktık ordan okuyucu. Jaws resimlerine tüküresim geldi ama kocamın elimden tutuyo olması engelledi beni. Giren herkesin ağızları kulaklarında, çıkanların (çocuklar hariç) hepsinde aynı bakış; "Boşuna mı verdik o yirmi beş te la yı.":P

Ordan döndük anamıda bi göriim dedim okuyucu. Yukarı çıktım bide ne göriiim. Büyük misal bozuntusu elinde bi çiçek her köşede çiçeğin resmini çekio. Gözüm karardı:P Hemen annemisali aradım ben sepet miyim hani benim sevgililer günü çiçeğim diye arıza çıkarttm. Annemisale tatlı ısmarlıcakmış büyükmisal tabi palyaçoylan çiçek ona geldi bize yok :(

Neyse okuyucu çok uzattım. Ama içime çok dert olmuş ben ne yapiim yazık bana. Gittik dondurmamızı yedik. Evimize geldik. Kocacım bana çiçek almış sağolsun. Bende onla avundum. Ne yapiim. Sepetim diye üzülüyosam suç benim mi.

13 yorum:

burak dedi ki...

senn içi üzülüyorum buddy böcük öldü yapacak bişey yok:) ama haklı cıkmak çok güzel:))) şimdi sana dönüp " ben sana dememişmiydim demek istiyorum ama bugün bi tuhafsın"... Allah Rahmet Eylesin böcüğe:)))

Ebrum dedi ki...

arkmdan ne yazıyon yüzüme söylesene:P

burak dedi ki...

bilmem böyle söylemek mantıklı geldi.. pişkin bi tip olduğun için laflarım pek etki etmiyo belki budan arada okuyup anlamaya calısırsın:))

Ebrum dedi ki...

aha da küstüm

burak dedi ki...

beyaz çikolata wersem:)))

Derya dedi ki...

Ben sana söyliyceemi bilirdim ama hadi kendini üzgün hissediyormuşsun. Hissetmeseydin şöyle derdim: Annemin çiçek cestine karşı bi cest yapmak istedim, bana çiçek alsın diye değil. Zaten çiçeği aldıktan sona söyledim. Kıskançlığın bir insana yaptırabildikleri şaşırtıcı, hıh!

Ebrum dedi ki...

Beyaz çikolata bile ikna edemez beni burak feci küstüm. Birine küsesim vardı seni seçtim pikachu

Ebrum dedi ki...

Sensin kıskanç hıh

burak dedi ki...

yok ya:))) beyaz çikolatayı görünce kendini bi görsen sende bnm gibi düşünürdün:))

Ebrum dedi ki...

bidahaki beyaz çikolata alışımda kendime aynanın karşısında ikram edicem bakalım nasıl bi yüz ifadesiymiş o

burak dedi ki...

yok ben werdiğim anda fotoğrafını cekerim:)))

burak dedi ki...

yok ben werdiğim anda fotoğrafını cekerim:)))

burak dedi ki...

yok ben werdiğim anda fotoğrafını cekerim:)))