4 Ocak 2010 Pazartesi

İnşallah, İnşallah

Hayat yanımdan hızlıca akıp gidiyo. Ayak uydurmaya çalışırken yoruluyorum. Kendimi yaşlı hissediyorum bu aralar. Olduğumdan daha yaşlı yani.
Ne kadar çabuk ilerliyo saat, gün, yıl. 2009 a yeni girdiğimiz zamanı hatırlıyorum. Düğüne bi sene var geçer mi bu zaman??? diye düşündüğümü...... Geçti, ben evlendim, 2009 bitti. Yarın 2010 bitecek.
Ne kadarını değerlendirebiliyorum yaşamımın. Sonsuz hayatım için (Allah'ın izniyle cennette) ne yapıyorum. Hiç...
Saatlerimi bu dünyaya harcıyorum. Oysa biliyorum burası değil önemli olan. Ama sanki burasıymış gibi yaşıyorum. Kendimi suçlu hissediyorum, kendime karşı en çok. Cennet için kariyere ihtiyaç yok, paraya ihtiyaç yok. Peki ne için uğraşıyorum. Neden param olsun, hep daha çok olsun istiyorum.
Elini ayağını çekmeden iki tarafıda idare edebilen insanlar var. Büyük insanlar bence onlar. Ben beceremiyorum. Umutsuz olmak bi müslümana yakışmaz. Umudumuz var elhamdülillah ama çoğu zaman yeterli gelmiyo yaptıklarım. Yetmeyeceğini bile bile daha fazlası için uğraşmıyorum. Öyle kuvvetli bir nefse sahibim ki izin vermiyo.
Yine de umudum var. Cennet için uğraşıyorum Rabbim'de bana nasip edecek inşallah. Cümlemize nasip etsin. Hep beraber orda Firdevs Cennetinde komşu olalım inşallah.

4 yorum:

Derya dedi ki...

İnşallah canım, Allah iki dünyada yüksek dereceler ve büyük saadetler nasip etsin.

Ebrum dedi ki...

AMinnnnnnnnn Cümlemize inşallah

SAKAR HAFİYE dedi ki...

AMİN AMİN İNŞAALLAH...

Derya dedi ki...

Bi kilo yeni yazı reca etcektim. Yalnız, paket yapın evde okuycam.