30 Kasım 2009 Pazartesi

:P

SELAM MİLLET.
NASILDI BAYRAM????

5 yorum:

Derya dedi ki...

Bol yemeli, bol gezemeli, bol muhabbetli bir bayramdı. :)

sacidu dedi ki...

sıkıcı, yorucu
sevmedim ben
iyi ki bitti dedim

oturaklı uçarı dedi ki...

bak bak bayramı şu ikinci yorumu yapan arkadaş gibi karşılayanlara kıl olurum ben Allah'ın hediyesi bayram öyle mi denir. hıh. bayram çogzeldi epruu cuum senin de geçmiş bayramın kutlu olsun şekerim.

Ebrum dedi ki...

teşekkür ederim çok yoğun geçti beniö bayramım sürekli akraba ziyaretindeydik. etlerle içli dışlı olduk o bakımdan pek hoş değildi. ama diğerleri güzeldi gezdim tozdum eğlendim ailemi gördm:d

Derya dedi ki...

Sanki aileni bi bayramda gördün, evimden çıkmıyosun ya! :P

Bu arada akşam uğra, annem beş günlük kapuska yaptı, sen de alcakmışsın :)