2 Kasım 2009 Pazartesi

EE NİYE UÇAMIYORUM??? :(

Ne bekledim gerçekten bilmiyorum. "Evlilik" deyince benim aklıma olgun, ağır insanlar geliyo nedense. Evlenince değişirim sandım galiba :D
Düğünün ertesi günü ayna karşısında kendimi kontrol ettim değişen bir şey var mı diye. Sesime baktım acaba daha bi olgun mu çıkcak diye ama yok yine aynı cırtlak sesti. Saçlarım ağarmamıştı tek bir tel bile. Yüzümdeki nur da çoğalmamıştı (Zaten var DA, artar diye beklemiştim ) :D
Hakkatten şimdi düşününce komik geliyor ama ben ciddi ciddi gözle görülebilir değişiklikler bekliyordum kendimde. Farklı bişey bulamayınca hayal kırıklığı oldu tabi biraz. Daha cool olmalıydım oysa ki :P Pöfff.
Süper güçlerim nerede? Hala uçamıcak mıyım? Bugün işe uçarak gelmeyi planlıyordum oysa ki. Ne hava olurdu he. Heyt açılın uleyyyn ben evliyim, uçabiliyorum. :( Kandırılmış hissediyorum kendimi ama kim tarafından kandırıldım bilmiyorum. Bi bilsem, elime geçirirsemm...


Düğün nasıl geçti hatırlamıyorum. Video yu izledim ama sanki orda dikilen zavallı ben değilim. Kimler gelmiş tebrik etmiş video da görüp fark ettim :P Unutmamı imkansız kılacak bacak kasılmalarım olmasa hayır ordaki ben değilim, montaj derim:P
Kına günü öğlene kadar çalıştım. Kuaföre geç kaldım. Dolayısıyla salona da geç kaldım. Kendi kınasına geç kalan tek gelin benim herhalde. İçeri bi girdim herkes beni bekliyo. Oynayarak girdim galiba içeri çok hatırlamıyorum. Ama çok güzel olduğumu hatırlıyorum. Kendimi prenses gibi hissetmiştim kabarık elbisem ve kıvır kıvır saçlarımdaki tacımla. Normalde kendimi hiç beğenmem:P (inanmazsanız Deryoş'a sorun).
Balayından bildiremediğim için üzgünüm zira pek bi kısa sürdü:D Bu tarihte evlenip balayı diye Akçay'a gittiysen kısa sürdü diye hayıflanmamalısın, hasta olmadığın için oturup aşağı şükretmelisin.
Sevgili KOCAM soğuktan nasibini aldı hala hasta. Allah'tan kolay hasta olan bi tip değilim. Pek bi nazlıyımdır hastalanırsam kolay iyileşmem. Aşkım hala ayakta hastalığa direniyo :D
Dün gece bu akşam için yemek yaptım. Gözümün teki kapalıydı. Gidince yicez, güzel olmuş mu bakalım. Evliliğin zor tarafı burası galiba. Hem çalışıp hem ev işlerini yapmak. Bakalım zorlanmayız inşallah. Allah utandırmasın.
Ben Ebru KÖSE AKGÜN. Tatil sonrası işyerinden bildirdim. İyi günler dilerim

10 yorum:

Derya dedi ki...

Aa uçulmuyo mu ya, nası ya? :P

Dostum evliliğe büyük umutlar bağlamamak gerektiğini biliyordum ama bu kadar büyüğünden bahsettiklerini bilmiyordum. :)

Ayrıca da ben seni sahur hazırlarken görücem, akşam yemeği ne :)

ebrum dedi ki...

o zamana kadar alışırım inşallah. şimdi sabah altıda kalkıp kahvaltı hazırlamak zor geliyo ama alışırım inşallah

ebegümeci dedi ki...

Ebru'm dua et sen hasta olmamışsın cicim. Erkekler ne der bilirsin karım hasta olcağına ben hasta olayım, ben ölceeme karım ölsün:P Akıllıca dimi. Bu arada iyiki de kendini beğenmiyomuşsun yani peh. Ama gözümde bir prenses canlandırdım kız.

ebrum dedi ki...

:d amaç oydu zaten:P erkekler iyi demişler gzel laf:D :Ben hakkatten hasta olunca iyileşemiyorum bi türlü ya neden bilmem

Derya dedi ki...

İyi mi demişler. Evlendin kocaköylü oldun dostum sen! P:

hulofera dedi ki...

ben de aralıkta evlenmiş ve balayı kar kış kıyametinden sonra dönüşte çok hasta olmuştum..
hasta olmamana sevindim ;)

Ebrum dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM. HALA SAĞLAMIM ÇOK ŞÜKÜR. DÖRT BEŞ KAT GİYİNİYORUM ÜŞÜMEMK İÇİN ŞİMİLİK BİŞEY YOK OLMAZDA İNŞALLAH. TOCAIM HALA HASTA AMA:(

SAKAR HAFİYE dedi ki...

SANIRIM ERKEKLERİN BÜNYESİ DAHA ZAYIF.AMİRAL DE İKİ HAFTA HASTALIKTAN YAKASINI KURTARAMAMIŞ TI. TÜRLERİNE HAS BİŞİY SANIRIM.
:) BU ARADA EBRU HANIM, BİR ARA GÖRÜŞELİM, BANA DA BEKLERİM. ÖÖLE İKİDE BİR ABLANA GİTMEKLE KURTARAMASSIN KENDİNİ :P

mandalina dedi ki...

ebru, gün gelecek, baba evine gittiğinde "kendi evini" özleyeceksin.
yaşamadım ama öyle diyorlar :)
Allah eşinle huzurunu daim etsin, ailenle de bağın hep sımsıkı olsun inşallah.

Ebrum dedi ki...

amin inşallah teşekkür ederim. Sakar ablacım ben ablama gidemedim ki daha sana gelebilem. Deryoşla geleriz inşallah dimi koca misal