22 Kasım 2009 Pazar

E HASTAYIM!!!

Hastayım. Bütün vücudum kırılıyo. Kolumu kaldırmaya, bu yazıyı yazmaya bile mecalim yok. Ama azimliyim :D

Cumartesi günü hava güzel diye montumu giymeden gittim işe. Ayağımda babetlerle. Evet kaşınmışım ben. Zannedersem o zaman azizliğine uğradım soğuğun. Dün ki gezmemle alakası yok yani:P

Sevgili tocamın senelerdir araba alma hayali vardı. Ama ben istemediğim için alamıyordu. Evlendikten sonra aldı arabasını. Evet köprüyü geçmişim:P
Araba hiç ihtiyaç olmamıştı benim için. Gideceğim yere minibüs otobüsle gidiyodum sorun olmuyordu. Meğer ne kadar rahatmış arabayla gezmek. İstediğin yere gidebiliyosun, istediğin kadar kalabiliyosun.

Dün kahvaltımızı yaptık (pazar günü olması sebebiylen on bire kadar uyuduk), öğleden sonra iki civarı Bismillah dedik çıktık evden. Önce sinemaya gitmeye karar verdik. Ne zamandır gelmesini beklediğim TWİLİGHT (YENİ AY) filmi vizyona girmiş izleyelim hadi dedik. Kardeşceğizimi de aldık çıktık yola. Sinema salonunda yer kalmamış meğersem herkes film gelsede hücum etsek diye bekliyomuş anlaşılan. "Neyse hava bugün güzel başka zaman gideriz sinemaya, bugün dolaşalım" dediler. Çok uysalımdır tamam dedim.

Önce Florya'ya gitmeye kalktık. Trafik kilit. Bugün gezmek haram bize derkene. Sevgili tocamın eniştesi (onlarda bizle beraberdi.) "Hadi balık yemeğe gidelim" dedi. Bende ne çok severim ya balığı. Kokusunu duyunca eli ağzımda dolaşırım. Bana döner ayarlama sözü verdiler gittik.

Küçükçekmece'de bi yer. Canlı balıklar.(ıyyyy) Kafam diğer tarafta, elim ağzımda yürüdüm yol boyunca. Tezgahların önünden geçerken bi koku duydum ama nasıl güzel, nasıl güzel. Ben bundan yemek istiyorum dedim. Kafa ters tarafa bakıyo ya fark etmedim. Meğersem piknik yapan şahıslar hamsi ızgara yapıolarmış. Nasıl ağzım sulandı anlatamam. Vazgeçtim dönerden falan. Ne olursa olsun ondan yicem.
Gittiğimiz yerde hamsi ızgara yapmıolarmış ama:( Eşşek kadar balığı koyuyolar ızgaraya onu ekmek arası yapıolar. İki üç tane ufak hamsicik yapsan nolurdu. Ama yapmadı. İsimlerini bilmem sorma okuyucu aldık balıklarımızı. Ben elim ağzımda, burnumda bekliyorum. Sağolsun görümcecim üzerindeki deriyi ayıkladı bana " başka bişey yiyomuşsun gibi düşün"dedi. gözümden ne yemekler geçiyo. Ama hiçbiri o kokuya uymuyo. Nefes almadan, gözlerim kapalı yedim. Ama yedim:D Aferin bana.

Sonra film izlemeye görümcemin evine gittik okuyucu. Kafam omzumda izledim filmi. Iron man güzel bi filmdi, fena değildi. Günün sonu en güzeli. Anneme gittik. Anacım özlemiş beni hastayım ya mandalina soyuyo, elleriyle yediriyo bana. Canım annem.

Kıskançlıklar oldu tabi olmadı değil ama yapcak bişey yok. Öbür kuzuları hep yanında ortanca kuzusunu hafta da bi görüyo ne yapsın ilgilenmesin de. Bi çerçeve, üçlü saklama kabı, bir adette mouse ped len ayrıldım evden. Çok karlı bi ziyaret oldu okuyucu.

Eve ne zaman gittik, ben ne ara uyudum oraları bulanık olduğu için bilemiyorum. Bu sabah işe geldim. Pazartesi sendromu yaşamaktayım. Canım çalışmak istemiyo. Uyumak istiyorum. Sıcak çay sıcak tutan bi battaniye ve yastık. Çok şey mi istiyorum okuyucu...

11 yorum:

Derya dedi ki...

Geçmiş olsun balım.
Bahsi geçen kıskançlığı bizim gösterdiğimizi sanacak millet. Halbuse tamamıyla senin performansın.
"Ya Deryoşa ikinci tuniği dikiyosun benim kumaşım duruyo ya!"
Kumaşımı elbisesinin içine sokuşturup annemi engellemeye çalışan kimdi Ebrucum ya, hatırlayamadım bi an! :P

sacidu dedi ki...

çocuk gibisiniz yaa. ama deryanın seni değil senin deryayı kıskanman daha mantıklı göründü bana. zira sana bir saklama kabı vermişler ama evin tüm saklama kapları deryanın hizmetinde :p

Derya dedi ki...

Özellikle yıkamak için!!!!!
Biri bana bayram temizliğine gelsin nolur ya!!!

sacidu dedi ki...

sana mı? benim kuzen babasının marketi için benim der. dükkana şöyle yaptım. arabayı değiştirdim fln. sen de evi mi sahipleniyosun :)

Derya dedi ki...

Benden başka iş yapıcak biri yok da ondan Sacit efendi!

Ebrum dedi ki...

k fena düd bu ben sana söliim evi tekelne almış dönderio milleti:P
ben bize bi gün mandalina yedirmedi diye şeyler duydum gibi gelmişti. ama yanlış mı duydum

sacidu dedi ki...

ebru bana düd demen göğsümü kabarttı yannız yorumunun geri kalanını tam anlayamadım. sanırım vicudunu ele geçiren elim virüs gramerini vurmuş :p

Derya dedi ki...

Ben bile anlamadım Sacit, mandalina ne, kim yedirmemiş, neler oluyo orda? Ayrıca düd derken?

sacidu dedi ki...

kavga etmeyin, hepinize yetecek kadar düditem var

Derya dedi ki...

Sevsinler senin düditeni :D

oturaklı uçarı dedi ki...

geçmiş olsun çılgın raziye