9 Kasım 2009 Pazartesi

DERT ÇOOOOKK

Kimseye güvenemiyosun artık. Arkadaş diyosun, yakın davranıyosun, yüzüne gülüyo ama yapmadığını da bırakmıyo.

Bu aralar sürekli bi sinir var içimde. Herşeye kızıyorum, üzülüyorum. Hassas bi dönem yeni evlenmişim, ailemden ayrı kalmaya alışmaya çalışıyorum, yeni sorumluluklarım var onlarla uğraşıyorum. Zor yani. Bi de bunlar yetmezmiş gibi iş yerinde sorun yaşıyorum.

Çok şükür Rabb'ime işe girdiğim her yer (üç yer de) çok iyi yerlerdi. Patron bakımından sorunum olmadı hiç. İş arkadaşları en büyük sorun. Kıl bi iş arkadaşı yerine kıl bi patron olsa sanki daha kolay olurdu gibi geliyo. Ama kaşınmayım yinede.

Sevgili iş arkadaşım yedi buçuk aylık hamile. Yaptığımız işi benden daha iyi bilmesinin sebebi daha eski olması. Ama sanki kendisi müthiş akıllıymış da ben salakmışım gibi davranıyo. Bişeyi ben iyi yaparsam, hemen bi yanlışımı buluyo ve -özellikle- patronumuzun yanında bana aktarıyo. Kendi hatası olduğunu anlasa bile patronun yanındayken o hata bana ait

Böyle insanları sevmiyorum. Hırs gözünü bürümüş. İkimizde çalışıyoruz farklı işler yapıyoruz. Bu neyin kıskançlığı. İnsanları kırmayı sevmiyorum. Onun da hassas dönemi deyip alttan almaya çalışıyorum becerebildiğim kadarıyla. Ama kendi içimde sinirden ölmek üzereyim. Doğursa da kurtulsak diyorum artık :P

Çok mu kötüyüm ne? Ama hakkatten canıma tak dedi artık. Rabbim dayanma gücü versin. İçime sakinlik versin. Dilimi tutabilmemi nasip etsin. Kimsenin kalbini kırmadan alnımın akıyla çalışabileyim.

5 yorum:

Derya dedi ki...

Sabır tavsiye ediyorum sana canım ama sırf tavsiye etmem gerektiği için. Yoksa bana kalsa ağzını burnunu kır derim :P

Yok o kadar da değil tabi ama en azından sana öyle davranmasına göz yummayabilirsin. Sonradan patlamaktansa baştan sesini biraz çıkarman daha iyi olur bence.

Kıl patron konusuna gelince, kaşınma güzel kardeşim kaşınma! :P

Ebrum dedi ki...

AMA KIZCEĞİZ PARDON KADINCEĞİZ HAMİLE ONDAN SESİMİ ÇIKARMAK İSTEMİYORUM. YOKSA BENİ BİLİRSİN SESİM ÇOK ÇIKAR CİYK CİYAK BAĞIRIRIM AMA İŞTE KIYAMIYORUM SANIRIM. KENDİSİNE KARŞI HİÇBİ SEVGİM KALMADI AMA KONUŞMAK İSTEMİYORUM. ALT KATA BİLE İNMEK İSTEMİYORUM GÖRMİİM DİE

Öykücü dedi ki...

Patron o kızı tanıyordur.Herkes aptal mı? Anlıyordur yani merak etme.

Anlamasa bile arkadaş doğuma gittiğinde sen tavırlarınla kendini anlatırsın zaten.

Ama kötü iş arkadaşı kötü patrondan iyidir.Aslında ikisi de iyi değildir:) Ama kötü iş arkadaşıyla en azından oturup konuşabilirsin,ya da sen de ona kötü davranırsın ayağını denk alır filan:))) Patron kötüyse işe de ihtiyacın varsa sessiz kalmak zorundasın.

İşle ilgili sıkıldığımda nasıl olsa geçecek diye düşünüyorum,aman neyse ya hiç değilse işim var falan diyorum:)

Sevgiler..

Ebrum dedi ki...

tavsiye için teşekkür ederim az kaldı aslında doğum yapcak yakında ama işte sabır yok patron ona biraz düşkün sanki görüyomudur bilmiyorum

SAKAR HAFİYE dedi ki...

KIL PATRON DAHA DA KÖTÜDÜR EBRUCUM. BANA ARADA BİR HADİS OKUYAN İYİ NİYETLİ BİR PATRONU ARKAMDAN KUYULAR KAZAN İŞ ARKADAŞINA TERCİH EDERİM. ONU GÖRMEZLİKTEN GELEBİLİRSİN AMA KONU PATRON OLUNCA O KADAR KOLAY OLMUYOR...
VE TABİ Kİ SABRET ŞEKERİM. BAK, NE KA AZ KALMIŞ :)