5 Kasım 2009 Perşembe


11 yorum:

Derya dedi ki...

Çok şekerler ya, tıpkı ben gibi :P

oturaklı uçarı dedi ki...

Hah bacım ya bak bu tema ne güzel olmuş. Öbür tema varken gözlerim şeşibeş oluyodu. Hele de uzun yazıları okurken. Kedilere de zaten bayılıyorum. Bütün kedilerin hayati risk durumu söz konusu benim yüzümden zira gördüğüm yerde kulakları ve patilerinden ıssırarak başlamak sureti ile yeme hissiyatı içerisine giriyorum.

Ebrum dedi ki...

enaniyet boru gibi :P
Bende bayılırım kedilere ama anne ve babamız evde beslememize izin vermediler. Babam ben yıllar önce besledim gerek yok dedi:D Onun tecrübesiyle yetinmeliyiz sanırım bi aileye bi seferlik kedi bakımı yeter:P
Tocacım da sevmezki kedileri şimdiki evime alsam. Ben kedi alalım ay çok şeker diyorum o köpek diyo. Hayır helal hayvan değil korkmamla alakası yok yani.
Of Of benim hiç kedim olamicek kalba

Ebrum dedi ki...

kocamisal bu manyakın sahibi sen misin

Ebrum dedi ki...

ayrıca evet gözleri yorduğunu bende temayı değiştirince farkettim

SAKAR HAFİYE dedi ki...

:)

sacidu dedi ki...

yazılarını manyak diye işaretleyenler kim ebru ya. münasebetsizler :p

derya geçenki videoyu izletsene ebruya. o da tocasına izletsin. eriyen toca kişisi evde kedi beslemeye karar versin. kitten feed diye mi aratmıştın.

Ebrum dedi ki...

ya bizim sacit diye kelkerez diye bi arkadaş var ondan şüpheleniorum. bide bizim koca misalden ama konduramıyorum abla ya yapmaz diyorum ama şüphelenmemek elde değil

Derya dedi ki...

Nasıl ya? Yazılarının altındaki manyak kutucuğunu işaretleyen birileri mi var? Kim ya onnar? Sacit ve Derya olamaz, hayır! Sakar olmalı bu, sen ne dersin düd?

Ebrum dedi ki...

YOK BEN KESŞN EMİN GİBİYİM ONLAR

sacidu dedi ki...

haklarında kesinleşmiş bir yargı kararı olmadıkça tüm insanlar masumdur :p