11 Kasım 2009 Çarşamba

BİR ŞEYİ ÖĞRENİPTE YAPMIYORSAN ASLINDA ÖĞRENMEMİŞSİN DEMEKTİR....

10 yorum:

Derya dedi ki...

Faydasız ilimden uzak durmak lazım. Bunu çok geç anladım maalesef. Yıllarca Eski Mısır üzerine araştırma yaptıktan sonra :P

Ebrum dedi ki...

OLSUN ANLAIN AMA SONUÇTA NEYDİ KIRMIZI ERİK Mİ

Derya dedi ki...

Dostum o dediğin Kızıl Erik ve Mısır değil Grönland. Balık hafızalık genetik bizde galiba :)

Ebrum dedi ki...

sanırım öyle ama renge yaklaşmışım.

SAKAR HAFİYE dedi ki...

MISIR DEME BANA DERYA :p
KIRMIZIYA YAKLAŞMISIN EBRUCUM. LAKİN GRÖNLAND VE MISIRI KARIŞTIRMANI SANA HEÇ YAKIŞTIRAMADIM :)

Ebrum dedi ki...

bu yazının nesi manyak sevgili yorumlayıcı hayır tepkiyi veren benim manyak ım diyosan tamam da ayıp oluo yani kimliğini de sölemiyon. ayıp deryoş hıh

sacidu dedi ki...

ben değilim. ben yazıyı gördüğümde çoktan manyak şeklinde bi hakaret edilmişti sana karşı. çok ayıpladım :p

Derya dedi ki...

Bu seferki ben olabilirim hatırlamıyorum. Ama öncekilerde Sacidin de payı var. Heheheh

sacidu dedi ki...

gaza getirilmiştim. çayıma ilaç atmışlardı. ben şeker atıyolar sanmıştım :p

Ebrum dedi ki...

hadi lennn derler adama ama ben demem