3 Kasım 2009 Salı

ANNEMİ ÇOK ÖZLEDİM :'(

Biz dört kardeş annemize çok düşkünüzdür. Tamam abim o kadar değil ama biz kızlar annemize çok düşkünüz. Ben hiç annemsiz bi hayat düşünmedim. Allah bizi onsuz bırakmasın. O olmasa dağılırız gibi geliyor. Abimi babamı toplamaya gücümüz yeter mi bilemiyorum.

Düşünüyorum 21 yıldır hiç ondan uzak kalmamışım. Bundan dört sene önce lise bitince babamla beraber köye gittik. Babannemin vefatını saymazsak ilk defa (yani iki yaşımda götürmüşler beni ama aklım başımda olmadığı için onu saymıyorum) köye gidicektim çok heyecanlıydım. Tam bir hafta annemsiz kalmıştım da ne çekmiştim. Hergün arayıp, sesini duyup, hüngür hüngür ağladım. Ondan hariç bu ilk ayrı kalışımız. Hiç bu kadar uzun süre onsuz kalmamıştım. Üniversite hayatı yaşamış olsaydım belki alışırdım onsuzluğa ama malesef yaşamadım.

Dün akşam işten eve geliyordum. Servis evimin önünden geçti. Caddenin başında durmadı, devam etti. İçime ateş düştü sanki. Daha bi farkına vardım artık eskisi gibi olmıcak hiçbişey.

Zor zapdettim gözyaşlarımı. Eve geldim eşim karşıladı beni (benden erken geliyo da). Biraz dindi sızım onun güler yüzüyle. Ama insanın annesinin, kardeşlerinin yerini kimse tutmuyo. Belki onlarsız yaşamaya biraz daha alışınca eşim daha ağır basar ama şu an çok üzülüyorum. Ona çaktırmıyorum tabi. Çok üzülüyo beni teselli etme çabalarına da üzülüyorum. İşe yaramadığını bilse bile vazgeçmiyo, dayanamıyo üzülmeme. Hep öyle olur inşallah.

Bundan sonra hayatım hep böyle devam edicek. Ben ailemi sadece haftada bi kere görebilcem. Belki o kadar bile göremicem. Çok üzülüyorum. Rabbim dayanma gücü versin. Çok zorlanıyorum. Yuvama en kısa zamanda alışmamı nasip etsin inşallah.

14 yorum:

Derya dedi ki...

Amin, Allah tez vakitte alışmayı nasip etsin. Anneden ayrılmak zor ama dünyanın düzeni böyle. Ayrıca yakınız, istediğimiz zaman görüşebiliriz, bununla avunalım. :)

ebrum dedi ki...

amin. yakınızda eskisi gibi olmuyo ki. siz yine berabersiniz farketmiyosunuz benim kadar.

ebegümeci dedi ki...

Kızım ne üzülüyon Allah cızırtını vermesin. Sanki gören de papua yeni gine ye gelin gittin zannetcek. Canın çok mu görmek istedi fırt atla bi taksiye didikle Deryoş'umu, sarıl annene. Allah'ım ölüm ayrılığı vermesin. Hem iki gün sonra kucağına bebişkoyu alınca anneyi manneyi unutursun bak dediydi ebegümeci zillisi dersin. Sevgi akışı aşağı doğru Rabb'im böyle yaratmış. Anneler bizi, biz bebişkoları sevicez. Hadi öptüm by

ebrum dedi ki...

taksiye atlamaya bile gerek yok ebegümeci zillisi:P on dakika yürüme mesafesi ama işte çalışıyorum çalışıyolar. Hem aynı şey mi her dk görmek var böyle arada bi görmek var. Zor yani

sacidu dedi ki...

her dakka görmek de sıkar ya hele ablanı of düşünemiyorum :p

alışırsın ebru üzülünce üstünde durma geçecek bunlar fln de kendini oyala. ebegümeciye katılıyorum hem, allah ölüm ayrılığı vermesin, az olsun öz olsun görüşürsünüz :)

ebrum dedi ki...

sacit kelkerez misin dostum ya deryo özlenmez mi sence

sacidu dedi ki...

deryo belki. derya hayır :p

ebrum dedi ki...

deryoş dicektim yanlış olmuş

Derya dedi ki...

Deryo özlenmez mi ya! Burnumda tütüyo (yiycek bişi olsa gerek)

Benimle aynı ortamda bulunmadığı için bilmiyo Ebru'cum hoşgör Sacit abini. Hıh!

allımorlu dedi ki...

ebrumisal mutluluk,huzurla dolu bir yuva diliyorum.Rabbim huzuru evinizde daim kılsın..

başta biraz böyle olur,sonra adapte olursun.

ebrum dedi ki...

inşallah teşekkür ederim Allah razı olsun

hulofera dedi ki...

aileden ayrılmak zor.. sana da zor onlara da zor..
özellikle ilk zamanlar:
"şimdi kardeşim olsa şöyle yapardı-derdi"
"şimdi yemek yiyiyorlardır, meyve vakitleridir" vs gibi cümleler çok kuruluyor, aklına geliyor insanın :)

ama bir zaman sonra da eşinden ayrılınca öyle olacak ;)

tez vakitte alışırsın inşallah ebru :)

Ebrum dedi ki...

HERŞEYDE ONLAR NE YAPIO DİYE DÜŞÜNÜYORUM. BENDE ORDA OLSAYDIM NE KONUŞURDUK. ONLAR HEP BERABERLR BENSİZ FALAN. EŞİMSİZDE KALMAK İSTEMİYORUM ONLARSIZDA HALA ALIŞAMADIM. TEŞEKKÜR EDERİM. İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA ALIŞIRIM

Derya dedi ki...

Sen tocanı da kap getir, bize yerleşin o vakit. :)