13 Ekim 2009 Salı

YENİ BİR HAYAT

Düşünün;
hayatınızın tamamını beraber geçirdiğiniz insanları bırakıcaksınız. Henüz bir iki senedir tanıdığınız adamla yeni bir evde yaşamaya başlıycaksınız.
Kız kardeşleriniz hafta sonları sizsiz film izleyecekler, çekirdek çitleyecekler, çay içecekler. Anneniz bulamadığı eşyalarını size sormicak artık. Babişkonuz köye gittiğinde annenizin koynunda yatan siz olmicaksınız. Ya da abiniz akşam eve geldiğinde tehditle yemek hazırlatamıcak size (mahrum kaldığıma üzülmeyeceğim tek şey budur:)))
Bu aralar eşyalarımı yeni evime aktarıyorum. En ufak eşyam bile kalmıcak o evde. Onların yanından başka hiç bir yeri evim bilmedim ben. Halada başka bir yere evim diyesim yok. Ama avutmaya çalışıyorum kendimi; hayat insana neler yaşatıyor. Hep annemle, babamla kalcak değildim ya. Şimdi veya sonra elbet bir gün gidicem.....
Benim annem çok duygusal bir kadın değildir. Tek oğlunu askere gönderdi geçen senelerde. O hariç herkes ağladı:D Benim gidişimde de aynı tavrı sergiliyor kendisi. -du diyelim.
Eşyalarımı topladım cumartesi akşamı. Lise yıllarımdaki sıra arkadaşımın bana yazdığı mektuplar geçti elime. (Mecburen yırtıp atıldılar. Ne kadar üzüldüm anlatamam. Sanki bütün geçmişimi silip atmışım gibi geldi.) Öğrenim hayatım boyunca aldığım karnelerim (hepsi ya takdir ya teşekkürle bitmiş:P) ve ilk okul üçüncü sınıfta çekilmiş bir resmim. Dün gibi hatırlıyorum....
O zaman bile çok süslüyüm. Parmaklarımda yüzükler var:P Öğretmen herkesi tek tek kendi masasına oturtuyo. Orda çekiliyo resimler. Takip ediyorum herkes kollarını masanın üzerine koyuyo. Sağ kol, sol kolun üzerinde. Sıra bana geldi. Sol parmağımdaki yüzükleri acele acele çıkarıp sağa takıyorum ki gözüksünler. Saçımı başımı düzeltiyorum ve sırıtıyorum. Flaş
Anneme gösterdim resmi ve anlattım bunu bunu yaptım diye. Şaşırmadı tabi:P Gözleri doldu şişko sultanımın. Ben sadece derya da ağlarım diyodu. Ağlattım yaşasın:P Bak deryoş annem beni de seviyoooooo:P
Her neyse, yeni bir hayata başlamak üzereyim. İçimde başarısız olursam diye bir korku var. Ya hep evimi özlersem, kocamla mutlu olamazsam, onu da mutlu edemezsem. Ya kocamın yerine hep annemin koynunu ararsam.... Ya deryoş bensiz film izledi diye sıkıntı yaparsam:P
Allah'ım bana hayırlı bir evlilik nasip et. Mutlu olabilmemi nasip et. Utandırma Ya Rabbim!!!


P.S. Deryoş bensiz film izleme. Gelecekteki mutluluğum sana bağlı:P

20 yorum:

ebrum dedi ki...

allımorlu cum uzuun bi yazı yazdım. istediğin özelliklere sahip midir bilemiyorum ama hissettiklerimi yazdım acizane

Sümeyra dedi ki...

Amiiiiiin canım.İnşallah hayırlı bir evlilik olur çok da mutlu olursun.
Sen eşine, eşinde sana hayırlı bir eş olur inşallah.

Bu yazı çok fenaydı Ebrucum :(

ebrum dedi ki...

amin inşallah ne anlamda çok fena?

sacidu dedi ki...

"hayat uzun bi maratondur ebru, bazen önde olursun bazen geri düşersin, bazen yolun diğer tarafına geçmek zorunda kalırsın" fln gibisinden çok acaip laflar etmek istedim ama anlamlı bişeyler uyduramadım.

korkma sen, su akar yolunu bulur. alüvyonlar ırmakların denize akması sonucu oluşur. karadenizde dağlar denize diktir.

hayırlısı :)

ebrum dedi ki...

ALLAH HAYIRLISINI NASİP ETSİN İNŞALLAH DEDİĞİN GİBİ BULURUZ YOLUMUZU ALIŞIRIZ ONADA

Derya dedi ki...

Duygulandırdın beni köfte!
Annem hakkında duygusal değildir demişsin milletin aklında farklı bir imaj oluşacak. Evet bu kadın kişisi hakkaten de oğlunu askere gönderirken ağlamamıştır lakin yine de çocuklarına pek düşkündür. Sık sık sevgi gösterilerinde bulunur kendi çapında. Misal bu sabah, daha uykumdan layıkıyla çıkamamışken, yanıma kıvrılıp "aman da aman" nidalarıyla bebek sever gibi sevdi beni. 29 yaşında olduğumu belirtmek isterim. :)
Bi de Ebru'cum filmler ve çekirdek konusunda hiç şansın yok. :P

Derya dedi ki...

Yorumculuk uzun bi maratondur sacit. bazen alkış alırsın bazen kafana darbe! Tahmin et hangisini alacaksın şimdi. Hadi bi tahmin et. :P

sacidu dedi ki...

aaah kafam :)

ebrum dedi ki...

geçmiş olsun sacit. hayır ben annem duygusuz demedim duygusal değil demek istedim. yanlış anlaşılmayayım. beni bu sabah uykusundan uyanıp sıcak yatağından kalkıp yolcu etti

ebrum dedi ki...

çekirdek için hiç şnsım olmadığını biliyodum ama belki filmde şansım olur demiştim deryoş hiç mi yok

Derya dedi ki...

Düdlerin en kralı Sacit bana bi kaç film göndericek onlardan bi iki tanesini seninle izliycem söz :P

Sümeyra dedi ki...

hüzünlendim biraz da onun için fenaydı dedim.

Sümeyra dedi ki...

Bloğunun gmail hesabı istemesi yüzünden isimler karışmış:(

ebrum dedi ki...

NASIL YANİ NASIL KARIŞMIŞ

Sümeyra dedi ki...

ben hep Esra olarak yazıyordum ama gmailde Sümeyra yazdığı için karışmış isimler :(
tabi ben de dikkatsiz biriyim, gmaile Sümeyra diye yazdığımı hatırlamadım :(

Derya dedi ki...

Esra kimliğin açığa çıktı böylece :P

ebrum dedi ki...

KISMET İŞTE:p

SAKAR HAFİYE dedi ki...

CANIM YA. ALLAH KOCANI DA SENİ DE RAZI OLACAĞI, SEVECEĞİ KULLARDAN EYLESİN. SEN, EŞİN VE EN AZ BEŞ ÇOCUĞUNUZLA MUTLU MESUT UZUUUUUUN BİR ÖMÜR SÜRERSİNİZ İNŞAALLAH....
HEP BERABER AMİN İNŞAALLAH.
Dİ Mİ EBRUCUM :P

ebegümeci dedi ki...

oy oy oy kııııız duygulandırdın beni ama. Ebru'cuuum, sana buralardan taaaa Eskişehir'lerden bi dua çımkırayım canım. Rabb'im efendinle beraber herşeyi gönlüne göre versin. Gönlünü de Hakk a göre şekillendirsin. Hiç korkma üzülme cicim. Ya Allah, vira Bismillah de, dal gitsin evliliğe. Ve sakın unutma siz birbirinizin örtüsü olacaksınız. Bu laf her zaman çok hoşuma gitmiştir. Zira insan üşüyünce bile bir örtünün altına sığınma ihtiyacı hisseder. Sen de öyle efendinin kanatlarının altına sığın. Hatta efendimize (s.a.v.) ilk vahiy geldiğinde o da örtüsüne bürünmemişmiydi. Siz de birbirinize Öyle bürünün inşaallah. Sen onu çok sev o seni çok sevsin. Hiç düş kırıklığı yaşama, hayat sana umduğundan daha güzel sürprizlerle cevap versin. Amaan çok konuştum gören de bizim evden gelin gidiyon zannetcek. Hadi öptüm cicim by.

ebrum dedi ki...

Allah razı olsun ebegümeci'm ne güzel bir dua öyle. Amin inşallah.
Derya abla amin tamam sağol da ben sana Allah iki tane daha sedef versin diyo muyum demiyorum demem yazık çünkü sana. bana yazık değil mi doğururken ayrı ıstırap büyütürken ayrı. Hep beraber inşallah en çok üç çocukla:P