13 Ekim 2009 Salı

RESİMDEKİLER : DERYOŞ, SELAMİ (YADA RECEP), PAKİZE :P



14 Ekim 1980-2009


Bak burdan bile bakınca yirmi dokuz gözüküyosun dostum. Kim demiş otuz oldun diye. (Ben demedim, Sacit dedi)


Allah sana yeni yaşında en hayırlısından bir iş, en hayırlısından bir eş ve bana da en hayırlılarından ikiz yeğenler versin inşallah. (bu dua kabul olursa ikizlerin birinin adını ben koycam. Pakize düşünüyorum ama beğenmediysen aklımda birsürü isim var daha meraklanma)


Sana son olarak şarkımı söylemek ve burayı terketmek istiyorum. ray ra ray ra ray ra raaaaaaay efkarlııııyııııımmmmm başıııııııııımmmm dummmmmaaaannnn.


Tamam şaka yaptım şarkım bu değildi. Sakin ol ve indir o terliği elinden.


-İyi ki doğdun. Gördün mü yirmi dokuz oldun. Özgürsün kanatlandın. Durmadın ayaklandın Koşup ilerliyorsun.
-İyi ki doğdun. Ne güzel bir hatun oldun. Erkekler hep peşinde(!) ama aklın yaşar'ın işinde, sınırı zorluyosun
-Kalma hayatın köşesinde. O zaman neşesi neresinde. Koysalar önüne bariyerde, çocukta yaparsın sen, kariyer de....... ooooooooooooo ooooo oooooo




Seni seviyorum dostum. İyikine doğmuşsun benim ablam olmuşsun. Pöptüm seni kocaman

13 yorum:

sacidu dedi ki...

:D şarkı süpermiş. özellikle yaşarlı kısım :)) o kadar doğum günüm geçti hiç böyle bi şarkıya konu olmadım. çok şanslısın derya düd. analar ne kız kardeşler doğuruyor :p

bu arada evet 29. biten yaş söylenir girilen değil. hem 29 göstermiyo. taş çatlasa 25 (ben demedim, ebru dedi)

ebrum dedi ki...

aLÇAK SACİT SÖLEMİCEKTİN HANİ BENİM SÖLEDİİĞİMİ:P BEN ŞARKI SÖLEDİM Mİ ÖYLE GÜZEL SÖYLERİM

sacidu dedi ki...

oops parantez içine yazılanları sadece ikimizin gördüğünü sanıyodum pardon :p

Derya dedi ki...

Ayyyy tişekkür ederiiiim. Beni gene duygulandırdın köftecim. Kusura bakma yazını ancak okuyabildim patron bir sürü doğum günü işi verdi sağolsun! Yarın da fuar başlıycak, gene süper bi yıl beni bekliyo sanırım. :)
Allah hep beraber mutlu huzurlu hayırlı bir ömür geçirmeyi nasip etsin inşallah.
İkizlerim olursa adlarını ne koyarım bilmiyorum ama en az birini senin kucağına koyarım haberin olsun! Eşref saatine geldiyse elimden çekeceğin var. :P
Hem çocuk hem kariyer yapacak kadar aklımı peynir ekmekle yemedim merak etme. Birinden birini seç hayatımı ona göre çiziyim.
Ayrıca bi daha ray dersen akşam direk kendi evine git, eve gelme! O kadar söylüyorum.
Son olarak, otuz kelimesini bir sene boyunca duymak istemiyorum. Gelecek senenin depresyonunu bu seneden alalım derseniz buyrun bir dahi: eşhedü...

allımorlu dedi ki...

amanda aman ne güzel bir doğum günü kutlaması bu böyle:))çok hoş olmuş..
bende deryamisal'in doğum gününü kutluyorum..Rabbim hayırlı,maddi manevi olgunluğa erişmiş eş adayları nasip etsin kendisine..
ama 30 u filan karıştırmamak lazım insan 20 li yaşların son demlerinde efkarlanıyor:)!misal ben..

ebrum dedi ki...

ben sana çocuklu bir kariyer seçtim. ama bu kariyeri hemn açmak istiyorum böyle üç beş çocuk yüz kilo falan değil. Hadi abartmıyım 60 kilo falan ol çocuk doğurunca. tek seferde iki bebek yap. biri kız biri erkek. Ebegümecinin dediği gibi geniş omuzlu yahuşukhlu (like angel) bi eniştem olsun. başkada bişey istemiyom. bide mutlu huzurlu ol tabi:D

Derya dedi ki...

Amin arkadaşlar. Teşekkürler allımmorlum. Ebru bayağı detaylı bir dua olmuş. Pancurlarımız ne renk olsun? :)

ebrum dedi ki...

MOR OLSUN

SAKAR HAFİYE dedi ki...

:) BİŞİYİ MERAK ETTİM GÜZEL KARDEŞİM.
ŞU POSTTAN SONRA SEN HALA YAŞIYO MUSUN? ÖYLE OTUZLARI FALAN ÇOK TELAFFUZ ETMEYELİM LÜTFEN, BİRAZ İNSAFLI OLALIM. DAHA KOSKOOOOCA BİR SENE VAR :)

ebrum dedi ki...

ben demiyorum zaten otuz diye sacit diyo. Ve evet hala yaşıyorum

hulofera dedi ki...

foto çok tatlıymış.. ilerde öyle bir pasta da yaptırtırsın inşallah ;)

bu arada ebrunun yaşını da merak ettik biz:))

ebrum dedi ki...

evet öyle bi pasta olsa güzel olurdu hakkatten. ebrunun yaşı küçük biraz 88 liyim ben

ebrum dedi ki...

merak eden grup kim bende onu merak ettim:P (merak ettik biz)