19 Ekim 2009 Pazartesi

PÖFFFF

Hiç bişey yapasım yok. Ne çalışmak istiyorum (ki dağlar kadar işim var), ne yemek yemek istiyorum(!!!!), ne bu yazıyı yazmak istiyorum ....
Sadece uyumak istiyorum. Uyuyim bi kalkiyim aaa düğün geçmiş. Ben artık evliyim falan olsun. Hiç yorgun olmiyim, aa ne kadar kolaymış aslında evlenmek falan diyim. Çok şey mi istiyorum acaba. Ya insan kendi düğününden korkar mı? Ben korkuyorum. O gün gelsin çok istiyorum ama deli gibi de korkuyorum.
Allah'ım bu haftayı alnımızın akıyla tamamlayabilmeyi nasip et.

15 yorum:

mandalina dedi ki...

sıkıntısız, tasasız,
çok huzurlu çok güzel bir düğün olur inşallah..

ebrum dedi ki...

amin inşallah

Derya dedi ki...

Ben de istiyorum aynısından. Az kaldı zaten, bir hafta sonra bugün geçip gitmiş olacak. :)

ebrum dedi ki...

bi hafta sona bugün ben tatilde olcam Allah'ın izniyle:D hadi bakalım

sacidu dedi ki...

korkma ebru olur geçer herşey inş. sonunda boşuna stres olmuşum yeaa dersin. öyle oluyo hep biliyorum :)

keyfini çıkar olayın

ebrum dedi ki...

:D yeaa dermiyim acaba. Kaç defa evlendin sacit merak ettim:P

ebrum dedi ki...

KEYFİNİ ÇIKARAMIYORUM Kİ

hulofera dedi ki...

bu son günler stresli olur bilirim.. herkes olayın heyecanından ne hissettiğini bilmez..
hem ağlarsın hem gidersin ;)
bir aksilik olmadan kolayca atlatırsınız ve hava da yağmursuz güzel olur inşallah ;)

sanırım bir dahaki post: "balayından bildiriyorum" şeklinde olur :))

ebrum dedi ki...

İNŞALLAH. GÜZEL Bİ GÜNDE GÜZEL Bİ DÜĞÜN OLUR İNŞALLAH. SENİN İÇİN BALAYINA KADAR YENİ POST YAZMICAM :P

sacidu dedi ki...

hiç evlenmedim ama kitabını yazdım ebru :p

Derya dedi ki...

Sacit bu, yazar!

ebegümeci dedi ki...

pöfleme ebruu cuğum sabahın sahibi Allah demişler cicim.

ebrum dedi ki...

hiç şüphem yok

ciceklibalkon dedi ki...

Umarim dilediginizden de güzel birgün olur ve huzurlu bir sekilde atlatirsiniz.
Aslinda insan dügününden pek birsey anlamiyor, rüyada falan gibi oluyor. Bir bakiyorsun dügün gecmis,sen evlenmissin, " nasil ya modunda dolasiyorsun bir kac gün :)".

Birdeee, dügün günlerinde gelin ve damat haric "aile yakinlarinin"
pek bir ilgiye ihtiyaci oldugu gözlemlerim arasinda.Hani birsey deselerde bizde kapris yapsak moduna bekliyorlar.Velhasil seytan
bu gibi hayirli günlerde ortalikta cirit atiyor.

Onun icin rahat olmak, bugün benim en güzel günüm deyip hic birseyi kafayi takmamak lazim.

Sonucta sevdiginiz insan yaninizda, ohh sahane :) beyazlar icinde isildamanizi temenni ediyorum.

Rabbim hayirli kilsin ve birbirinizin dilini anlamayi nasip etsin.
.
.
.
Velhasil: yeni hayatiniza hosgeldiniz demek icin seyttirdim :)

Sümeyra dedi ki...

Ebrucum mutluluklar dilerim. Yanaklarından da kocaman öpüyorum.
Allah mutlu mesut etsin Tamer kardeşimle seni.