12 Ekim 2009 Pazartesi

MÖĞLİN


Güzellik göreceli bir kavram kabul ediyorum. Birine güzel gelen başka birine güzel gelmeyebilir. Ama anlamıyorum şu sevimli insan kişisi başkalarına nasıl güzel gelmez

10 yorum:

allımorlu dedi ki...

yazıların çok özlü oluyor:)hani diyorum ki giriş,gelişme,sonuç ögelerinden oluşan bir konseptlen devam eden yazılar olsa da bizde okusak.möğlin konusuna deyinmiyorum şahsen kendisini tanımam etmem:)

ebrum dedi ki...

Bİ DHAKİ SEFERE ARTIK

sacidu dedi ki...

hiç sevmiyorum ben suratsız çocuğu. hatta nerden bulmuşlar bunu acaba diyorum her gördüğümde. yönetmenin yiğeni fln mıdır nedir :)

ebrum dedi ki...

kıskançlık kötü bişey sacit biliyo muydun?

sacidu dedi ki...

neden kötü olsun ki?

Derya dedi ki...

Bence de çok şeker. Ayrıca suratsız değil Sacit, bol bol sırıtıyor.
Bu aralar bu diziye taktım, cnbc-e çok yavaş olduğu için internetten seyrediyorum.

sacidu dedi ki...

ahaha cnbce çok yavaş olduğu için internetten seyrediyosun he. siz ayın füzeyle vurulan tarafında fln oturuyo olmalısınız :p

çok açık net suratsız ya. hem ingiliz hem suratsız. ingiliz dizilerini sevmiyorum ben. bi de doctor who var soğuk soğuk espri yapıyolar.

SAKAR HAFİYE dedi ki...

KIZMAYIN KIZLAR AMA BENCE DE SURATSIZ. NESİ ŞİRİN Kİ BUNUN :P

ebegümeci dedi ki...

Epruuu'cum, bak hayatım ben yanlış anlaşılıyorum galiba cicim. Ben möğğğlin i sevmiyom demedim kine aksine bence de çok tatlı. Ama bana göre değil canım ben Arthur'u alıyim Möğğğlin senin olsun temiz temiz anlaşalım bak adaletli paylaşım diy mi ayol kardeş payı yani ehüeheheüühehe. Haa bi de diziyi bi dahaki izlediğinde lütfen bir de Arthur deyişlerini dinle peltek peltek. Yazıcaktım sen bahsetmişsin iyi olmuş. Ben de sırası gelmişken söyliyim telaffuzları çok hoş neden ingiliz dizileri sefilmiyor annamadım. Doctor who yu da seviyom ben fantastiiiic deyişini de sefiyom. Hem de bilim kurgudan hiç hoşleşmememe rağmen. Hadi izleyelim sefamız olsun bacım. Düşmanlarımız çatlasssııın.

ebrum dedi ki...

doctor whoya bende gıcık oluyorum sacit. ayrıca ingilizlerin konuşmalarından bile nefret eden bi tipim. ama bu çok tatlı. bunun her dediği kelime bana müthiş güzel geliyo
ebegümecim al arthur senin olsun onada dikkat ettim etmem mi ama merlin bi başka bana göre. çok sevimli oluyo gülünce